Проект - Каменица за Пловдив

Компания

Категория

Инвеститор в обществото

Описание на проекта

цел на проекта

Пловдив като родния град на Каменица играе основна роля в нейното развитие. Ето защо, през годините винаги сме се стремели да допринасяме към развитието на културния и социалния живот на града. През 2021 г., в която отбелязахме 140 години от основаването на Каменица, посветихме два специални проекта на Пловдив. Първият е в подкрепа на развитието и бъдещето на 4-те големи футболни клуба в града чрез дарение на част от продажбите на Каменица в града и региона. Пловдив е силно футболен град и много от големите футболни таланти и звезди на България са тръгнали именно от там. Вторият проект е за подобряването на облика на града и изграждането на по-благоприятна градска среда чрез изработката и дарението към Община Пловдив на специална голяма табела за един от обновените градски паркове.

целева група

Целевата група на проекта Каменица за футбола в Пловдив са членовете на футболните клубове, които подкрепихме, и всички футболни фенове в града, които подпомогнаха успешното реализиране на кампанията. Целевата група на втория проект е всички жители, гости и туристи на града, които ще имат възможността да се наслаждават на обновения парк с красива табела, която изобразява емблематични сгради и ключови места от града на тепетата.

продължителност

Футболната кампания продължи 2.5 месеца. Футболът винаги е бил част от ДНК-то на Каменица. Най-голямото изражение на връзката между двете е Каменица Фен Купа с принос в изграждането на по-добри условия за непрофесионалния футбол в страната. Каузата продължаваме и през 2022 г. със завръщането на Каменица Фен Купа. Както този, така и проектът с табелата, са примери за дългосрочната политика на компанията за социална отговорност, насочена към подобряването на обществата, в които живеем и работим.

дейности по проекта

Проектът с принос в развитието на футбола бе подкрепен с комуникация в онлайн и социални медии, сайтовете и социалните канали на футболните клубове, материали на тренировъчните игрища на клубовете, промо материали в точките на продажба в град Пловдив – постери, шелф хенгъри и др., разясняващи механизма на активацията – за всяка закупена Каменица стъклена бутилка от 500 мл. Каменица заделя по 0,20 лв., а събраните средства бяха дарени на 4-те футболни клуба. Във всеки активиран обект за продажба бяха позиционирани кутии с брандинга на 4-те клуба, като сумата на дарените средства зависеше от броя капачки от бутилки, събрани за всеки един отбор. Проектът с изработката и предоставянето на емблематична табела на един от обновените градски паркове в Пловдив бе реализиран от служители на Каменица. Табелата изписва името на парка – Парк Каменица, намиращ се срещу микропивоварната на Каменица, и изобразява емблематични сгради и места от Пловдив, символи на града, които се намират и на етикетите на всяка Каменица опаковка. Каменица изцяло се погрижи за изработката на дизайна на табелата и физическото ѝ производство. Паркът заедно с табелата бяха официално открити с медийно събитие.

резултати

По време на кампанията в подкрепа на бъдещето на футбола бяха събрани над 10 000 лв., които дарихме на 4-те големи футболни клуба в града. Чрез тази кампания не само подпомогнахме развитието на клубовете, но и успяхме да обединим футболните запалянковци в една обща кауза: заедно за развитието на футбола, спорта и активния начин на живот. Предоставянето на голяма и красива табела за обновения градски парк в Пловдив подпомогна изграждането на по-благоприятна градска среда за всички жители, гости и туристи. Също така, табелата, изобразяваща емблематични сгради-символи на Пловдив, допринасят за развитието на културния, исторически и социален облик на града. Официалното събитие за откриването на парка и табелата привлече вниманието на медиите в града и получи изключително безплатно отразяване.