цел на проекта
Целта на "Ваксина с кауза" е да подкрепи ваксинационната кампания в България и да допринесе за по-лекото преминаване през четвъртата вълна на пандемията от COVID-19, което би намалило необходимостта от въвеждане на стриктни мерки. Eдин от най-тежко засегнатите от ограниченията е ХоРеКа секторът, на който МЕТРО България е доверен партньор от стъпването си на българския пазар преди повече от 20 години. Водени сме от желанието да осигурим още една възможност на желаещите да се ваксинират (в това число и нашите клиенти).
целева група
Хора над 18-годишна възраст, живеещи в и около градовете София, Пловдив, Варна, Бургас, Велико търново, Благоевград
продължителност
Кампанията Ваксина с кауза започва в началото на септември и продължава до края на ноември 2021г. Това е периодът, в който МЕТРО България предоставя ваучер на стойност 20лв. за всяка поставена ваксина в пунктовете на паркингите на магазините. Ваучерът може да бъде използван за пазаруване или да бъде дарен в специалните кутии за #ФондЗаДецатанаГерои на фондация BCause.
Работата на ваксинационните пунктове продължава и след края на ноември до март 2022г. включително.
дейности по проекта
Kампанията "Ваксина с кауза" се състои от няколко вида дейности:
- организация и разполагане на ваксинационни пукнтове на територията на магазини МЕТРО в 6 града
- партньорство с Министерство на здравеопазването и съответните РЗИ в градовете. Партньорството се състои в осигуряване на екипите, които извършват ваксинацииите, както и подсилване на осведомеността през комуникационните канали на институциите
- ресурсна обезпеченост на кампанията - МЕТРО България подсигурява помещения, които да се ползват като ваксинационни пунктове;
- всеки човек, избрал да постави ваксина в пунктовете на територията на магазини МЕТРО, получава ваучер на стойност 20лв., който може да използва за пазаруване в магазина или да дари в специални кутии в магазина за #ФондЗаДецатанаГерои лекари и учители, загинали в битката с COVID-19 на фондация BCause
- комуникационна кампания, организирана от МЕТРО България - прессъобщения, публикации в социалните мрежи, плакати и рол-банери в магазините
резултати
За периода на кампания "Ваксина с кауза" (септември - ноември 2021, вкл.) в пунктовете на МЕТРО България са поставени близо 14 000 ваксини. От ваксинирани граждани са дарени 1228 ваучерa на обща стойност 24 560лв. Сумата ще покрие стипендиите на 12 деца за 4 месеца в рамките на #ФондЗаДецатанаГерои на фондация BCause.
Комуникационният отзвук е на национално ниво с достигната аудитория около 6 млн. души.
Работата на ваксинационните пунктове (без раздаване на ваучери) продължава до края на месец март в 4 града (София, Пловдив, Варна, Бургас), като за месеците декември и януари до момента са поставени над 6000 ваксини.