Проект - Специалистите говорят

Компания

Категория

Цялостна КСО политика на МСП

Описание на проекта

цел на проекта

В началото на 2020 г. пандемията COVID-19 доведе до затварянето ни у дома. Останахме без достъп до лекари, без помощ в отглеждането и образованието на децата. Много от нас трябваше да преосмислят професионалния си път или да пренасочат бизнеса си. Нямаше кой да ни помага да се справяме със страховете и със стреса, да се грижим за себе си и семейството си както преди. Всяка медия предоставяше информация относно епидемията, но ставаше все по-трудно да намерим отговори на личните си, конкретни въпроси и тревоги. А трябваше бързо да се научим да правим всичко по нов начин. Целта на "Специалистите говорят" е да даде свободен достъп на хората до експерти от различни области, които да отговарят индивидуално и конкретно на техните специфични въпроси.

целева група

Целева група на „Специалистите говорят“ са всички български граждани с достъп до интернет, които се борят с последствията от пандемията COVID-19. По последни данни над 1 милион тях посещават BG-Mamma.com всеки месец – на всички тях предоставихме възможността да зададат безвъзмездно своите въпроси към експертите в проекта и да получат индивидуален съвет. Това включва и всички служители на компанията.

продължителност

От самото създаване на форума BG-Mamma, полагаме целенасочени грижи общуването на потребителите да е максимално конструктивно и доброжелателно, което подкрепя процеса на взаимопомощ. „Специалистите говорят“ е естествена стъпка в изпълнението на тази мисия. Кампанията е помощ и грижа за голямата ни общност в тежкия момент на пандемия и всички последствия от нея. Към момента, проектът вече е постоянна категория в BG-Mamma и продължаваме активното му развитие.

дейности по проекта

Основната дейност на проекта бе безвъзмездната консултативна работа на всички експерти. Всеки от тях консултира потребителите в своя специализирана тема в BG-Mamma. За максимално добър резултат, проведохме кратко обучение за успешна онлайн комуникация на всеки от специалистите. Маркетинговата ни кампания се разви в две посоки: 1. Заснемане на 6 интервюта, базирани на най-актуалните за периода теми и на предварително зададени от наши потребители въпроси, които журналистите Анна Цолова и Миролюба Бенатова отправиха към известни личности като: Доц. д-р Александър Симидчиев – пулмолог. Член на УС на Българското дружество по белодробни болести Деница Сачева – министър на труда и социалната политика Дарин Маджаров – създател на Уча.се, платформа за видео уроци Доц. д-р Рада Маркова – специалист по педиатрия и детска пулмология Д-р Стойчо Кацаров – председател на Центъра за защита на правата в здравеопазването Женя Георгиева – психотерапевт 2. Проектът ни бе отразен от следните медии, организации и сайтове: Портал за неправителствените организации в България, Дневник.бг, Свободна Европа и др. Всички маркетингови и ПР-активности са проведени без допълнителна финансова подкрепа

резултати

От стартирането през месец март до края на 2020 година над 159,000 души получиха експертна информация от специалисти в сайта на BG-Mamma. В консултативните им теми бяха публикувани над 7,000 въпроса и отговора, а прочитанията са над 740,000. Потребителите на BG-Mamma прекарваха средно два пъти повече време на страниците на “Специалистите говорят”, сравнено с други категории в сайта. Вярваме, че тези данни категорично показват, че този проект е полезен за хората. Развивайки го и до момента, броят на потребителите продължава да расте.