Проект - Безплатни обучения по време на световна криза

Компания

Категория

Инвеститор в знанието

Описание на проекта

цел на проекта

През 2020 светът беше разтърсен от неочаквана извънредна ситуация. Никой не бе подготвен да отговори адекватно на случващото се, но тези, които въпреки това успяха, разчитаха основно на дигитализация на бизнеса и проектите си. СофтУни пък предложи решение за тази част от населението, която по една или друга причина не успя да намери работещ отговор за своя бизнес или да задържи работното си място. Проектите “Безплатни обучения по време на пандемия” (назоваван по-долу като ПРОЕКТ 1) и “Безплатна обучителна пътека за останалите без работа по време на пандемията” (ПРОЕКТ 2) предлагат напълно безплатно обучение в някои от най-ключовите съвременни области, в които се простира и основната експертиза на преподавателите ни - дигитален маркетинг, дизайн, програмиране.

целева група

Целева група за ПРОЕКТ 1 - курсовете са подходящи за всички, които имат интерес да надградят наличните или натрупат изцяло нови умения в три от най-перспективните сфери днес. ПРОЕКТ 2 - той е насочен изцяло към останалите без работа заради кризата. Целта е да помогнем на всички засегнати да намерят нова работа в сфери, които не са повлияни от пандемията. Достигнахме до тях чрез кампании във Фейсбук, Инстаграм и имейл маркетинг.

продължителност

Реализацията на ПРЕКТИ 1 и 2 отне по месец за всеки. Ние адаптирахме вече готовите си програми, така че да обслужат нуждите на две близки до постоянната ни аудитория целеви групи. Процесът по комуникация и осигуряване на помощ за курсистите в продължи над 3 месеца след старта на програмите. Социалната отговорност на СофтУни е насочена към осигуряване на възможност за подобряване уменията и компетенциите на всички желаещи, превръщайки ги в ценни висококвалифицирани кадри.

дейности по проекта

С ПРОЕКТ 1 и ПРЕОКТ 2 достигнахме до десетки онлайн медии, които отразиха нашата работа безвъзмездно като положителна новина в момент на криза. Реализирахме и общо 2 броя ПР материали към медии, по линия на нашите медийни партньорства. Организирахме и реализирахме общо 2 медийни кампании в социалните мрежи за двата проекта поотделно, както и публикувахме многократно публикации в социалните ни канали за тях. Проектите ни нямат физическа опаковка или специално изградено за целта лого, но изработихме общо 17 на брой дизайна за тях, които използвахме във Фейсбук, Инстаграм и за имейл маркетинг. Каузата ни бе подкрепена и споделена от медии, инфлуенсъри, партньори, преподаватели и други, повлияни от отзвука в медиите хора и институции.

резултати

Кризисната ситуация, която се разрази през 2020 и продължава и днес, изправи обществото ни пред редица препятствия, които подложиха психологическата, физическата и социалната ни устойчивост на изпитание. СофтУни успя да се намеси в един от най-болезнените периоди,предоставяйки възможност да извлечем нещо ползотворно от ситуацията, а именно- да инвестираме в развитието на знанията и уменията си. Ние предложихме някои от вече утвърдените си образователни продукти напълно безплатно, а фактът, че за по-малко от месец се включиха над 12 хиляди души,за нас бе доказателство,че от усилията ни има смисъл.Чрез двата ни проекта хората откриха работещи решения, с които да подпомогнат дигитализацията на бизнеса си, а много от тях се преквалифицираха изцяло, за да заемат нови перспективни работни места.