Service Centrix е IT и консултантска компания, базирана в София, България. Основана е от компетентни ИТ специалисти с опит в големи международни компании. Нашият екип е мотивиран да ви предостави интелигентни и цялостни решения за оптимизиране на разходите и популяризиране на вашия бизнес. Нашите висококвалифицирани консултанти работят с вас на всеки етап от проекта - от оценката на текущата ситуация, през стратегическото планиране и внедряването. Практиката, която сме натрупали в мултинационални компании, ни позволява да моделираме набор от иновативни услуги и да задоволим напълно нуждите на нашите клиенти.
Предоставянето на нашите услуги до съвършенство е постоянна цел на Service Centrix. Използвайки индустриални стандарти и най-добри практики като ITIL, COBIT, ISO 20000, ISO 27000, TOGAF, PMBOK, Agile/Scrum, DevOps, BABOK, MOF и CMMI, ние предлагаме най-добрата комбинация, за да отговорим на специфичните изисквания на нашите клиенти. Нашата цел е да помагаме на организациите в предоставянето на ефективни ИТ услуги, които дават възможност за изпълнение на критични бизнес функции.