Членове

ИнтерИмидж


уебстраница

ИнтерИмидж

ИнтерИмидж има зад себе си седем успешни години като профилирана PR агенция, както и 23 години история на пазара, които включват и опита на екипа й като вътрешен PR ресурс на комуникационната група ИнтерПартнерс.

Агенцията разработва и поддържа 360-градусова комуникация, като предоставя на своите клиенти ПР стратегии, осигурява им ефективни връзки с медиите, работи по изграждане на общности и за управление на кризи.

Сред клиентите на ИнтерИмидж са Европейската комисия, обувният гигант Deichmann, сензорната лаборатория Eurosensolab, блокчетата Ytong, бира Britos, сладкарници „Неделя”, Посолството на Белгия и Бизнес клуб Белгия-България-Люксембург.

Агенцията разполага с екип от 15 мотивирани професионалисти, сред които ключовите експерти Катя Димитрова (изпълнителен директор), Виктория Иванова (старши PR експерт) и Даниела Константинова (стратегическо планиране). Член е на ПР сдруженията БАПРА и MOSTRA, като Катя Димитрова е зам.-председател на БАПРА.

Работата на агенцията е оценявана високо от ПР общността у нас с престижни професионални отличия, сред които първа награда на 12-тото издание на Годишните награди за отговорен бизнес на БФБЛ за 2015 г. в категория „Инвеститор в околна среда“ с проекта на Европейската комисия „Първото българско мобилно приложение за споделено пътуване“ (съвместно с Aha!Car); трета награда на EVENTEX 2014 г. за „Най-добро зелено събитие“ с „20-те  градски точки на Do the Right Mix – придвижвай се разумно!“ на Европейската комисия; Primus Inter Pares 2013 на Бизнес клуб Белгия-България-Люксембург за „Най-добра социално отговорна кампания“ с проекта „Do the Right Mix – придвижвай се разумно!“.