Събитието на БФБЛ се проведе по време на технологичното изложение „на колела“ Huawei Enterprise Roadshow 2024 в София
На 25 юни в София се състоя поредното събитие от серията Meet BBLF Success, което ни среща с вдъхновяващия успех на компании от нашата общност, насърчава обмена на идеи и опит и способства за създаването на бизнес партньорства между компаниите членове.
Домакини бяха Хуауей Технолоджис, които в този ден посрещнаха в България Huawei Enterprise Roadshow 2024 – технологично изложение „на колела“, специално замислено да демонстрира най-модерните продуктови иновации на компанията в областта на информационните и комуникационните технологии.
На събитието присъстваха председателят на БФБЛ Левон Хампарцумян, заместникът Антон Панайотов, изпълнителният директор Георги Руйчев и представители на компании членове – професионалисти, технологични ентусиасти и бизнес лидери. Сред тях бяха и символичните домакини на изложението от бизнес център "Мегапарк".
Всички те бяха посрещнати от Ли Шаоуей, главен изпълнителен директор на Хуауей Технолоджис България, Ирина Василевска, главен съветник, и екип от специалисти на компанията, които бяха на разположение на гостите с подробности за новостите и решенията за устойчиво развитие и дигитализация на ключови индустрии. Технологичните иновации и свързаността са съществена част от успеха в съвременния свят, подчертаха от Хуауей.
Изложението с мото Digital & Green, Accelerate Industrial Intelligence, разположено на паркинга на „Мегапарк“ в София, постави акцент върху решения за сектори като правителство, здравеопазване, образование, интернет доставчик, търговия на дребно, производство и транспорт. Посетителите от общността на БФБЛ научиха повече за последното мрежово решение на Хуауей Wi-Fi 7, което получи награда „Best Enterprise Wi-Fi Network 2023“, портфолиото за съхранение на OceanStor Dorado за всички сценарии, както и с най-новите решения FTTH, FTTR и зелени DCI и HUAWEI eKit за дистрибуторски бизнес в Европа.
През 2024 г. Huawei Enterprise Roadshow започна обиколката си от Франция и Испания и ще посети 54 града в 21 страни през следващите три месеца, за да представи възможностите за сближаването на зеления и дигиталния преход, които задвижват устойчивото развитие на европейските индустрии. Акцентът на компанията е да представи модерна ИКТ технология с ангажимента си да удвои дигиталната и интелигентна трансформация в ключови сектори.