Новини от БФБЛ и партньори

Bright Awards 2021 отличи най-добрите ПР агенции и комуникационни проекти в България

13 май 2021
Bright Awards 2021 отличи най-добрите ПР агенции и комуникационни проекти в България

БФБЛ е партньор на събитието за поредна година All Channels Communication Group стана агенция на годината, а PR Play грабна първото място за кампания на годината

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи 11-тите годишни награди BAPRA Bright Awards на официална церемония под надслов „Енергия за промяна“. В конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани през последните две години (2019 – 2020 г.). Събитието се състоя в столичния клуб Театро и беше излъчвано онлайн във Facebook на BAPRA Bright Awards.

БФБЛ е партньор на събитието за поредна година, а изпълнителният директор на Форума Георги Руйчев връчи част от призовете.

Въпреки тежката обстановка, породена от COVID-19 пандемията, в тазгодишното издание на конкурса кандидатстваха 141 проекта, а в категория „Агенция на годината“ се бориха 7 претендента. Подадени ентрита имаше във всички категории, с изключение на „Политическа кампания“.

Победителите бяха определени от 34 международни PR и комуникационни експерти от световна величина. Председател на журито беше Нитин Мантри – президент на The International Communications Consultancy Organisation. Той се включи онлайн в церемонията и поздрави всички участници в конкурса с думите: „Това е първият път, в който съм жури в BAPRA Bright Awards и съм впечатлен от високия стандарт на работа на претендентите в конкурса. Искам много да благодаря и да поздравя цялата комуникационна индустрия за прекрасния начин, по който са се справяли. Въпреки трудностите, ние сме станали малко по-добри хора. Всички станахме по-сплотени като индустрия и намерихме нови източници на решимост. Заедно ще продължим да работим за едно още по-обещаващо бъдеще.“

„Всички тази вечер сте победители! Поздравявам ви за вашият професионализъм, лидерство, приятелство и човещина, без които никой в тези тежки условия не би могъл да стигне до тук. За мен е чест да съм ваш председател и приятел“, каза Камелия Димитрова, председател на БАПРА за 2021 – 2022 при откриването на церемонията по награждаването.

Престижния приз „Агенция на годината“ журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място е за M3 Communications Group, а бронзът взе United Partners.

Победителят в специалната категория „Кампания на годината“ е PR Play за проекта „Заедно за повече здраве“. Втората награда бе връчена за кампанията „Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм“, All Channels Communication Group. Третото място си поделиха кампаниите „Старт 5G България“ (D:istinkt) и „National Geographic Bulgaria – Planet or Plastic?“ (All Channels Communication Group).

Всички отличени компании и проекти вижте тук: https://bapra.bg/2021/?fbclid=IwAR13qKR7Agsx-tgfqinNAxiPZ6406cNdUWq3lfax9ELzmRbeAH89wgbOmJw