Новини от членовете на БФБЛ

Дарителската инициатива „Топъл обяд“ продължава до средата на ноември в магазините на Kaufland България

03 ноември 2025
Дарителската инициатива „Топъл обяд“ продължава до средата на ноември в магазините на Kaufland България

Вече 16 години веригата подкрепя програмата за осигуряване на топла храна в училище

До средата на ноември клиентите на Kaufland България могат да подкрепят дете в нужда чрез поставените дарителски кутии в хипермаркетите на веригата. Тазгодишната кампания, която стартира през септември, е част от утвърдената инициатива „Топъл обяд“ на Българския червен кръст (БЧК), в която Kaufland участва вече 16 години. Събраните средства ще осигурят топла храна на ученици в неравностойно положение.

Традиционната съвместна инициатива с БЧК в полза на Програма „Топъл обяд“ всяка година стартира в Kaufland в навечерието на предстоящата учебна година. Със събраните средства хуманитарната организация дарява безплатна топла храна в училище за деца в неравностойно положение – сираци, полусираци, от многодетни семейства или с трайно безработни родители. Според данни на БЧК, осигурената подкрепа за децата от уязвимите групи е ключова мярка срещу отпадането им от училище.

Kaufland България е сред дългогодишните партньори на БЧК, а „Топъл обяд“ е една от най-устойчивите програми на хуманитарната организация. За целия период на партньорството с БЧК дарените средства от клиенти на Kaufland България се равняват на над половин милион лева.

През изминалата учебна година чрез кампанията и събраните средства са подкрепени близо две хиляди деца в неравностойно положение. От началото на инициативата „Топъл обяд“ до момента са предоставени над 2 млн. безплатнитопли обяда на ученици в нужда. Подпомогнатите деца за целият период на програмата са близо 24 000.

 

За Kaufland България:

Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки.  Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от близо 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 69 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

 


Още новини

HPE Bulgaria отбеляза We Are HPE Day

HPE Bulgaria отбеляза We Are HPE Day

  На 12 ноември HPE Bulgaria отпразнува We Are HPE Day – ден, посветен на ценностите и културата на компанията, както и 10-годишен юбилей. Това десетилетие за HPE бе изпълнено с......»

Уебинари по киберсигурност със Syscom Engineering на 19 и 26 ноември

Уебинари по киберсигурност със Syscom Engineering...

Киберсигурността е фундаментален стълб за устойчивостта на всяка организация. С разширяването на дигитализацията, облачните услуги и IoT устройствата, заплахите растат експоненциал......»

Тази Коледа чудесата отново правите Вие!

Тази Коледа чудесата отново правите Вие!

Фондация „За Нашите Деца“ стартира 13-ото издание на своята коледна кампания Тази Коледа сцената отново е Ваша – сцената на добротата, щедростта и човечността. Фондация „За Наши......»

Обучение „Carbon Footprint“ в Академията на PwC

Обучение „Carbon Footprint“ в Академията на PwC

Въглеродният отпечатък измерва общото количество парникови газове (предимно въглероден диоксид), отделяни директно или индиректно от човешките дейности. Това е важен индикатор, кой......»