
Schneider Electric България кани на церемония по в...
Екипът на Schneider Electric България има удоволствието да Ви покани на официалната церемония по връчване на наградите за устойчивост Sustainability IMPACT Awards. За първи път......»
Ритейлърът даряваше по 30 ст. от всяка продадена играчка от собствената марка Kidland®
Kaufland България дари 20 000 лв. на програмата „Топъл обяд“ на Българския Червен кръст. Средствата са събрани в рамките на кампания през месец декември, когато ритейлърът отделяше 30 стотинки от всяка продадена играчка от собствената си марка Kidland®. Събраните средства ще подпомогнат осигуряването на безплатна топла храна за ученици в неравностойно положение в цялата страна.
„Изключително сме благодарни на всички наши клиенти, които се включиха в кампанията и доказаха, че заедно можем да правим добрини. Чрез тази инициатива не само зарадвахме децата с играчки, но и помогнахме на техни връстници в нужда да получат топъл обяд в училище. Много често липсата на средства за осигуряване на ежедневни нужди е сред причините за отпадането им от училище. Надяваме се, че чрез помощта ни ще помогнем на повече деца да продължат образованието си.“, сподели Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и корпоративна социална отговорност“ в Kaufland България.
От началото на съвместното партньорството между Kaufland България и БЧК дарените средства по програмата „Топъл обяд“ надхвърлят половин милион лева. От близо 15 години клиентите на веригата подкрепят кампанията и чрез дарения в специални кутии, поставени във всички хипермаркети на ритейлъра преди началото на учебната година.
До момента Програмата „Топъл обяд“ на БЧК е предоставила безплатна храна на близо 25 500 нуждаещи се деца от цялата страна. През учебната 2024/2025 г., 1 600 нуждаещи се ученици получават безплатен топъл обяд всеки учебен ден през зимните месеци.
За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Екипът на Schneider Electric България има удоволствието да Ви покани на официалната церемония по връчване на наградите за устойчивост Sustainability IMPACT Awards. За първи път......»
Michelin звезди изгряват в сърцето на София и превръщат ресторант ADOR в кулинарна сцена на годината! Каним Ви на неповторимо гурме събитие с френския Мишлен шеф-готвач Lionel L......»
На 10 април Agile Pool ви кани на безплатен онлайн уъркшоп на тема Effective Strategic Execution. OKRs for C-level Leaders. Ще разберете какво са OKRs (Objectives and Key Result......»
С фокус върху реалните очаквания на клиентите и разрешаването на текущите им финансови въпроси, водещата challenger банка в Югоизточна Европа – tbi bank, отбеляза още една рекордна......»