
Schneider Electric България кани на церемония по в...
Екипът на Schneider Electric България има удоволствието да Ви покани на официалната церемония по връчване на наградите за устойчивост Sustainability IMPACT Awards. За първи път......»
За всеки закупен донът с ягодов пълнеж или кронът с кафяв шоколад Kaufland дарява средства за стипендия на отлични ученици и студенти в неравностойно положение
Донът с ягодов пълнеж и кронът с кафяв шоколад се завръщат за Св. Валентин в кампанията на най-голяма търговска верига и поп идола DARA - „Дари с DARA и Kaufland”. С покупката на всеки един от тях, Kaufland дарява средства за стипендия на отлични ученици и студенти в неравностойно положение.
„Дари с DARA и Kaufland” стартира през февруари 2024 г. Всеки месец поп звездата призовава за закупуване на различни продукти от асортимента на Kaufland, а ритейлърът отделяше средства за благотворителна инициатива. Всяка година събраната сума се дарява за стипендии на отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Средствата ще се разпределят от фондация BCause чрез националната програма „Готови за успех“. За да се ориентират клиентите по-лесно в магазина, всички продукти, част от кампанията, ще носят специфично обозначение – „Дари с DARA и Kaufland”.
През 2024 г. кампанията събра 31 600 лв. за стипендии на отлични ученици без родители. Над 150 е броят на стипендиите, които се разпределиха през годината, за да се подпомогне образованието на младите хора в България. Стипендиантите биват избирани по два критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели.
Повече информация за кампанията „Дари с DARA и Kaufland” можете да откриете на kaufland.bg.
За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от нас 7500 служители. През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Екипът на Schneider Electric България има удоволствието да Ви покани на официалната церемония по връчване на наградите за устойчивост Sustainability IMPACT Awards. За първи път......»
Michelin звезди изгряват в сърцето на София и превръщат ресторант ADOR в кулинарна сцена на годината! Каним Ви на неповторимо гурме събитие с френския Мишлен шеф-готвач Lionel L......»
На 10 април Agile Pool ви кани на безплатен онлайн уъркшоп на тема Effective Strategic Execution. OKRs for C-level Leaders. Ще разберете какво са OKRs (Objectives and Key Result......»
С фокус върху реалните очаквания на клиентите и разрешаването на текущите им финансови въпроси, водещата challenger банка в Югоизточна Европа – tbi bank, отбеляза още една рекордна......»