Историческа сделка в София: Емблематичната „Къща с...
Една от най-значимите сделки на имотния пазар у нас през 2024 г. вече е факт. Забележителната „Къща с ягодите“ има нов собственик. Научете повече за историческата продажба и първа......»
За четвърта поредна година ФАНТАСТИКО ГРУП подкрепя дейността на фондация „Нана Гладуиш - Една от 8“. В рамките на инициативата „Прегледай се. Погрижи се за себе си!“ компанията отново дари 50 000 лв., като така общият размер на средствата в подкрепа на неправителствената организация за целия период на партньорството достигна 214 000 лв.
„Благодаря на ФАНТАСТИКО ГРУП от името на целия екип на „Една от 8“ и от името на всички жени, на които ще продължим да помагаме с Вашата подкрепа. За нас Вашата дългогодишна помощ е безценна!”, споделя Гергана Богданова, изпълнителен директор на фондацията.
В рамките на Световния месец за борба с рака на гърдата екипът на фондацията гостува в супермаркети на търговската верига, за да предостави информация за това как да се грижим за здравето на гърдите си. „Фантастико“ и „Една от 8“ напомниха на клиентите да обърнат внимание на личното здраве с призив - „Прегледай се. Погрижи се за себе си!“. Посланието достигна до хиляди домове и с торбичките за пазаруване.
„Изключително сме щастливи, че ФАНТАСТИКО ГРУП е устойчив партньор на тази кауза. С дарените средства успяваме да бъдем полезни на все повече жени да направят профилактични прегледи за рак на гърдата, както и за информационна и практическа подкрепа на дами, които вече са диагностицирани с това заболяване. Всяка година няколко хиляди жени в България чуват тежката диагноза, затова е важно да си напомняме, че един преглед може да спаси живот“, посочва Наталия Герджикова, експерт „Връзки с обществеността“ във ФАНТАСТИКО ГРУП.
От 2021 г. до момента българската търговска верига и „Една от 8“ провеждат четири съвместни кампании. За този период в рамките на тяхната програма „Ела и се прегледай“, с подкрепата и на други партньори на фондацията, са направени 6 535 прегледа, като при 63 от тях са открити находки за допълнителна верификация.
Кампанията „Прегледай се. Погрижи се за себе си!“ има и своите безценни посланици на добра воля. За втора поредна година инициативата беше подкрепена от световноизвестния цигулар Веско Ешкенази. Този октомври за първи път в кампанията се включиха анестезиологът д-р Мирослав Ненков и журналистът Михаил Дюзев.
Една от най-значимите сделки на имотния пазар у нас през 2024 г. вече е факт. Забележителната „Къща с ягодите“ има нов собственик. Научете повече за историческата продажба и първа......»
Ние в Академията на PwC имаме удоволствието да представим предстоящото актуализирано 22-ро издание на нашата Mini MBA програма! Стартираме на 27 март 2025 г. и програмата вече е от......»
На 4 декември 2024 г. Асоциацията на младите учени успешно проведе своето събитие „Networking Cocktail for Young Researchers“ в Националния студентски дом, на което присъстваха бли......»
На 25 ноември ние от AIMS Human Capital България отпразнувахме своята 30-а годишнина! Една вечер, изпълнена с радост, вълнуващи моменти, специални изненади и много зареждащи емоции......»