
L’Oréal стартира глобална програма за устойчиви ин...
Новата програма „Акселератор за устойчиви иновации“ е отворена за кандидатстване за стартиращи компании, малки и средни предприятия, утвърдени организации и иноватори от цял свят д......»
От днес до 27 октомври клиентите на компанията могат да подкрепят социално значими проекти, докато пазаруват
От днес до 27 октомври за всеки касов бон от извършена покупка в магазин на Lidl в цялата странакомпанията дарява по 5 стотинки. По този начин клиентите на смарт ритейлъра имат възможност да помагат, докато пазаруват. Със събраните средства ще бъдат финансирани проекти на граждански организации, младежи, журналисти и регионални медии в най-голямата социално отговорна инициатива на компанията „Ти и Lidl за нашето утре“. Размерът на фонда ще бъде обявен в началото на ноември.
Благодарение на „Ти и Lidl за нашето утре“, значими проекти с потенциал да трансформират местните общности получават нужната подкрепа и финансиране. През годините чрез инициативата са подкрепени множество каузи, които продължават да оказват дългосрочно положително въздействие.
Програмата е отворена за кандидатстване през платформата https://ti.lidl.bg до 23:59 ч. на 31 октомври2024 г.В нея могат да участват неправителствени организации, сдружения, фондации, организации с нестопанска цел, читалища, училищни настоятелства, младежи, журналисти и регионални медии, като подават своите проектни идеи за по-качествен и пълноценен начин на живот на местните общности в цялата страна в петте тематични области:
Максималният размер на финансиране ще бъде разпределен по следния начин: граждански организации – до 15 000 лв., младежки групи – до 5000 лв., регионални медии – до 7000 лв., и журналисти – до 3000 лв.
Всеки постъпил проект ще премине през три етапа на оценяване – административно оценяване, външна експертна оценка и оценка от служители на Лидл България. Одобрените проекти ще бъдат оповестени през януари 2025 година.
За „Ти и Lidl за нашето утре“
„Ти и Lidl за нашето утре“ е най-голямата социално отговорна инициативата на Лидл България. Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“, Български дарителски форум и Асоциацията на европейските журналисти – България.
В първите шест издания на инициативата от 2017-та година Lidl финансира 155 вдъхновяващи граждански идеи с общ фонд от 1 280 000 лева. Те обхващат различни сфери като образование, околна среда, култура и историческо наследство и са достигнали до близо половин милион души в 66 града и села в цялата страна.
Повече информация за инициативата може да откриете на www.ti.lidl.bg.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 131 магазина в 57 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Новата програма „Акселератор за устойчиви иновации“ е отворена за кандидатстване за стартиращи компании, малки и средни предприятия, утвърдени организации и иноватори от цял свят д......»
50 младежи от 20 града търсят решение на проблема с младежката заетост в България по време на пилотна гражданска асамблея На 15 юли 2025 г. в Интер Експо Център се проведе първ......»
Образователната инициатива на Yettel ще зарадва подрастващите с нови звездни посланици и атрактивни награди „Ти си на ход!“ – с този призив към децата и тийнейджърите се завръ......»
Лидер.БГ обявява третото събитие от поредицата Регионални бизнес конференции 2025 – „Икономическо партньорство и развитие на бизнеса в регион Бургас“. На 18 септември 2025 г. от......»