Бизнес лидери обсъждат бъдещето на България на вто...
Десет CEO-та на водещи компании у нас се събраха на втория бизнес обяд в хотел Хилтън София Десет изпълнителни директори на водещи български и международни компании се събраха......»
Сумата беше събрана в тримесечна съвместна кампания, при която за всяко плащане с карта Mastercard банката заделяше по една стотинка в полза на фондация „Очи на четири лапи“
УниКредит Булбанк и Mastercard даряват 100 хил. лева за обучение на кучета-водачи, които ще оказват практическа подкрепа на хора със зрителни затруднения и ще им дадат повече увереност и независимост във всекидневието.
Сумата беше събрана след като в края на април УниКредит Булбанк обяви, че в периода до 31 юли ще отделя по 1 стотинка като дарение за дейността на фондация „Очи на четири лапи“ за всяко плащане на нейни клиенти с новоиздадените карти Mastercard. Натрупаната сума беше обявявана публично всеки работен ден на официалната интернет страница на УниКредит Булбанк.
Банката обновява поетапно картите на своите картодържатели с Mastercard Touch Card™ - карти с уникална визия и дизайн, предназначени за лесно разпознаване на типа карта от хора с нарушено зрение.
„Приемаме с благодарност тази сума, която ще ни даде възможност да „дипломираме“ още кучета, за да могат те, от своя страна, да окажат нужната подкрепа на хората със зрителни нарушения и да им осигурят повече независимост“, каза Албена Алексиева, учредител и председател на фондация „Очи на четири лапи“.
„Нашата мисия е да създаваме възможности за растеж и да създаваме приобщаваща среда. В лицето на „Очи на четири лапи“ видяхме партньор, който споделя нашите ценности и се радваме да подкрепим техния устрем в това да осигуряват пълноценен живот на хората с нарушено зрение“, каза Цветанка Минчева, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк при връчване на чека.
Оказва се, че в Европа има над 30 милиона души, които са незрящи и с намалено зрение, или приблизително 1 от 30 европейци е с нарушено зрение. Затова иновативният дизайн на новите Mastercard Touch Card™ се отличава със страничен прорез (notch), който служи за идентификация на правилната карта само с докосване, което повишава независимостта при плащания онлайн или при физически търговец.
Отражение на принципите на банката се открива и в изработката на новите карти, които са от рециклирано PVC. Върху всеки продукт от тази серия е отпечатан знакът Mastercard Sustainable Card Badge – свидетелство за устойчивост.
„Общата ни кампания с УниКредит Булбанк има много ясни и измерими ползи за обществото. Предстои да развиваме стратегическото си партньорство с още различни инициативи така че да създаваме свят без бариери“, допълни Ваня Манова, Регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
Десет CEO-та на водещи компании у нас се събраха на втория бизнес обяд в хотел Хилтън София Десет изпълнителни директори на водещи български и международни компании се събраха......»
Академия за италианска кухня – културна институция на Република Италия, съвместно с хотел „InterContinental Sofia“ и ресторант „ADOR“, ви канят на изключително кулинарно пътешестви......»
Последният десети етаж предлага 11 премиум стаи, сред които впечатляващият президентски апартамент от най-висок клас Хилтън София, емблематичният петзвезден хотел в сърцето на......»
Лидерска академия на Дейл Карнеги 2024/2025. Само 5 свободни места и 15% отстъпка до 20 септември Дейл Карнеги традиционно печели „олимпийските медали“ на Training Industry за......»