
Kaufland дари 20 000 лева на Българския Червен кръ...
Ритейлърът даряваше по 30 ст. от всяка продадена играчка от собствената марка Kidland® Kaufland България дари 20 000 лв. на програмата „Топъл обяд“ на Българския Червен кръст.......»
Schneider Electric, лидерът в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията, зае първото място в класацията „Най-устойчивите компании в света за 2024 г." на списание Time и Statista. Това признание отразява амбициозните цели на Schneider Electric за намаляване на собствените емисии, както и ангажимента на компанията да помага на клиентите си да подобрят своята енергийна ефективност и да намалят емисиите си.
Time и Statista приложиха прозрачна методология от няколко стъпки, за да определят най-устойчивите компании в света за 2024 г. Процесът започна с подбор от над 5000 компании – най-големите и влиятелните в света. След строга четиристепенна оценка крайната класация изключи неустойчивите сектори и взе предвид фактори като външни рейтинги и ангажименти за устойчивост, практики за корпоративно отчитане и показатели за екологични и социални резултати. Този всеобхватен подход доведе до класирането на 500 компании от над 30 държави.
Както Time, така и Statista изтъкват технологичния опит на Schneider Electric и програмата Schneider Sustainability Impact (SSI). Тази трансформираща програма стимулира и измерва напредъка на компанията към Глобалните цели за устойчивост за периода 2021 – 2025 г. и допринася за шест дългосрочни ангажимента, които обхващат всички аспекти на екологичното, социално и корпоративно управление (ESG). Наред с този напредък компанията помага на клиентите да намалят въглеродните си емисии, като от 2018 г. насам са спестени и избегнати 553 млн. тона емисии на CO2. Компанията също така постигна значителен напредък в трансформирането на собствената си верига на доставки. Въглеродните емисии на 1000-та най-големи доставчици на Schneider Electric са намалели с 27% от началото на програмата– а 21% от стратегическите партньори на компанията във веригата на доставки са изпълнили стандартите на Schneider Electric за достоен труд.
„За нас е огромна чест да бъдем признати за най-устойчивата компания в света", посочи Петер Хервек, главен изпълнителен директор на Schneider Electric. „Това постижение е доказателство за нашия непоколебим ангажимент към устойчивото развитие, който е заложен във всичко, което правим.В решенията и ежедневните си дейности ние взимаме предвид околната среда, обществото и доброто управление. Ето защо полагаме усилия да постигнем още по-голям напредък в изпълнението на нашите цели за устойчивост и да гарантираме, че всеки допринася за създаването на положително и трайно въздействие.“
Наскоро, за 13-а поредна година, Schneider Electric бе включен в Световния индекс за устойчиво развитие на Dow Jones, зае първо място в своя бранш и си осигури място в индекса за Европа.Това постижение отразява добрите резултати на компанията в областта на екологичното, социално и корпоративно управление (ESG), като устойчивостта е залегнала в основата на нейната стратегия.
Повече по темата:
За Schneider Electric
Целта на Schneider Electric е да създава положително въздействие, като помага на всички да използват оптимално ресурсите и енергията, свързвайки прогреса с устойчивостта. Ние наричаме това Life Is On.
Нашата мисия е да бъдем доверен дигитален партньор за устойчивост и ефективност.
Ние сме глобален лидер в областта на промишлените технологии, който предоставя водещ световен опит в сферата на електрификацията, автоматизацията и дигитализацията за интелигентна индустрия, устойчива инфраструктура, ориентирани към бъдещето центрове за данни, интелигентни сгради и интуитивни домове. Опирайки се на значителния си експертен опит в тази област, ние предоставяме интегрирани решения за индустриален IoT с изкуствен интелект по целия жизнения цикъл със свързани продукти, автоматизация, софтуер и услуги, като осигуряваме цифрови близнаци, за да създадем предпоставки за печеливш растеж на нашите клиенти.
Ние сме компания на хората с екосистема от 150 000 колеги и над един милион партньори, работещи в над 100 държави близо до нашите клиенти и заинтересовани страни. Подкрепяме многообразието и приобщаването във всичко, което правим, водени от нашата значима цел за устойчиво бъдеще за всички.
Ритейлърът даряваше по 30 ст. от всяка продадена играчка от собствената марка Kidland® Kaufland България дари 20 000 лв. на програмата „Топъл обяд“ на Българския Червен кръст.......»
Въпреки че 70% от анкетираните признават значението на намаляването на въглеродния си отпечатък, много от тях все още избират решения в малък мащаб. Изключването на ос......»
За всеки закупен донът с ягодов пълнеж или кронът с кафяв шоколад Kaufland дарява средства за стипендия на отлични ученици и студенти в неравностойно положение Донът с ягодов пъ......»
Галерия „Контраст“ представя „Без причина“ – изложба пейзажна фотография на Емил Данаилов. Откриването е на 12 февруари от 19 ч., ул. Цар Самуил 49, София. От причудливите пусти......»