Пощенска банка отново с отличие за „Топ работодате...
Признанието идва от международния независим Top Employers Institute, който сертифицира най-добрите места за работа в света Пощенска банка за пореден път затвърждава лидерската с......»
Първият етап на турнето обхвана над 2 хиляди деца в страната
Kaufland се включи с образователни игри срещу разхищението на храна на тазгодишното издание на Eco Kids Tour. Над 2 хиляди деца обхвана първият етап на инициативата, която се проведе в четирите най-големи български града – София, Пловдив, Варна и Бургас. Намаляването на хранителните отпадъци е важна част от социалния ангажимент на лидера в ритейла с грижа към бъдещето, който се стреми да ограничи изхвърлянето на храна чрез редица мерки в своите магазини и обучителни инициативи.
Мини футбол, лабиринт с награди и образователни въпроси бяха само част от забавните игри на ритейлъра по време наEco Kids Tour, които имаха за цел да покажат на децата как да съхраняват храната правилно, за да я запазят свежа за по-дълъг период от време.
Обучителното участие на Kaufland срещу разхищението на храна е продължение и на кампанията, която ритейлърът стартира през настоящата учебна година – „Мястото на храната не е на боклука“. Тя обхвана над 4000 деца в столичните училища, като целта е през следващата година да се разрасне и в други градове на страната. Инициативата се стреми да насърчи децата към отговорното пазаруване и отношение към храната и се осъществява съвместно с платформата за „спасяване на непродадена храна“ Foodobox.
Kaufland въвежда редица механизми срещу разхищение на храна и в своите магазини, сред които иновативна система за смарт планиране на ежедневните поръчки на стоки и ежедневни намаления на продукти с наближаващ срок. Те успяват да спестят над 22 млн. бр./кг хранителни отпадъци на компанията досега и близо 11 млн. през 2023 г. Сред амбициозните цели на модерния ритейлър е да намали хранителните отпадъци с 50% до 2030 г. спрямо 2018 г. Компанията използва цялостен подход за решаване на проблема, като предприема и последващото оползотворяване на нереализираната храна, а през 2023 г. е предала над 270 т храни за превръщането им в биогаз. Успоредно с това веригата ежеседмично извършва дарения на храни с наближаващ срок на годност на хранителна банка „Верният настойник“ в гр. Бургас. През последните шест месеца чрез нея са предадени над 4000 кг храна, които подпомагат множество домакинства или социални институции.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 66 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места, като приносът й към икономиката е 1.63 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Признанието идва от международния независим Top Employers Institute, който сертифицира най-добрите места за работа в света Пощенска банка за пореден път затвърждава лидерската с......»
Сертификацията Best Places to Work предоставя множество предимства на организациите. Ето някои от тях: Employer Branding – сертифицирането утвърждава вашата организация като......»
Благотворителната кампания „Тази Коледа чудесата правите Вие!“ постигна впечатляващ успех, набирайки над 100 000 лв. в подкрепа на мисията на фондация "За Нашите Деца" всяко дете д......»
Фондация BCause изпрати година, в която доверието на дарителите към нашия опит и експертиза и към дарителските ни инструменти продължава да расте. Получените дарения са над 6 ми......»