Новини от членовете на БФБЛ

Кампанията на Yettel „Смело напред“ се пренася на морето

05 август 2022
Кампанията на Yettel „Смело напред“ се пренася на морето

Горещи спортни събития на 6 и 7 август ни вдъхновяват да се движим повече

Този уикенд гостите и жителите на Варна и Приморско ще бъдат предизвикани да се движат повече и да направят първите крачки към по-здравословен и активен начин на живот. На 6 август на Централния плаж на морската ни столица и на 7 август на плаж Перла до Приморско от 11.00 до 17.00 ч. всички могат да се включат в разнообразни спортни занимания, да получат страхотни награди и да изпробват как технологиите помагат за постигането на спортните цели и баланса в живота. Летните събития се организират в рамките на  кампанията на Yettel „Смело напред“, която мотивира хората да се движат повече.

Популярният фитнес инструктор Сами Хосни ще подгрява публиката с групови тренировки. Във Варна специални гости ще бъдат рапърът Боро Първи и златната олимпийска медалистка по художествена гимнастика Симона Дянкова, които ще вдъхновят  присъстващите с личния си пример да спортуват активно. В Приморско Мария Андреева, известна със своите влогове за пътешествия и здравословен начин на живот, ще сподели с присъстващите за ползата и удовлетворението, които носят спортът и движението.

По време на събитията хората ще могат да се включат в серия от спортни активности с тежести, ластици и гири, и ще следят своите показатели със смарт часовници. Правилната техника на упражненията, както и ценни съвети за физическа активност и ползите от това да изберем подходящите технологии, докато се движим, ще споделят и професионални треньори. Желаещите да се включат ще избират между тренировки с продължителност 3, 5 или 7 минути и  при успешното им завършване, ще получават разнообразни награди: спортни аксесоари, бутилки за вода, постелки за спорт, раници и др.

Всички, приели спортните предизвикателства, ще участват в допълнителна томбола за големите награди - смарт часовници Apple Watch и Samsung Galaxy Watch, безжични слушалки HAMA Earphones и везна за телесно тегло с множество функции Scale Huawei (TBC). Независимо дали са спортували или не, по време на събитието всички посетители ще могат да разгледат и изпробват смарт часовниците, които предлага телекомът, и да открият най-подходящия за тях.

Повече информация можете да откриете във Facebook страниците на събитията за Варна и Приморско.

 

За Yettel:

Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022 г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място, мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да помага на хората да постигнат баланс в живота.

Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март 2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България. 

През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата спечели пет последователни сертификата Best in Test, присъдени от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.

Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната му мрежа покрива над 99% от населението на България.

За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.

 

За PPF Telecom Group:

PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и 1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.

www.ppftelecom.eu


Още новини

Kaufland намалява пластмасата си с близо 30%

Kaufland намалява пластмасата си с близо 30%

Компанията преизпълнява с 4 години целите на глобално ниво   Kaufland отчита спад от 27% в употребата на пластмаса за 2021 г., с което компанията на глобално ниво преизпълняв......»