Новини от членовете на БФБЛ

„Рекламен полуден“ от Interpartners на 9 декември

08 декември 2021
„Рекламен полуден“ от Interpartners на 9 декември

Първа, втора, трета, четвърта… вълна на коронавируса. А междувременно и вълнообразно животът продължава и FMCG секторът поема по нови пътища.
 
В поредното издание на „Рекламен полуден“ от Interpartners съвместно с Market Links ви предлагаме съвсем пресни данни за динамиката на потребителските навици с фокус върху храни и напитки, както и за устойчивостта на продуктите като набиращ сила фактор на потребителския избор. 
 
Заедно с Добромир Живков, управител на Market Links, ще обсъдим тенденциите в България и двата най-големи съседни пазара: Румъния и Гърция.

09.12. | 15:00 | Zoom
 
Актуализирайте своя поглед върху FMCG с последни данни! Регистрирайте се ТУК с един клик!


Още новини

LET’s GO: това не е просто бизнес

LET’s GO: това не е просто бизнес

Днес започна кандидатстването за 12-ото издание на LET’s GO: Програма за предприемачество за НПО. Инициативата се организира от Български център за нестопанско право и е насочена к......»