Новини от членовете на БФБЛ

Kaufland празнува 15 години в България

08 март 2021
Kaufland празнува 15 години в България

Председателят на УС на Kaufland България Иван Чернев се срещна със Здравко Димитров, кмет на Община Пловдив, където отваря врати първият хипермаркет на веригата

Лидерът в сектора за модерна търговия в България Kaufland отбелязва своята 15-годишнина на българския пазар. На 8 март 2006 година търговската верига открива своя първи хипермаркет в Пловдив. Градът се превръща в корена, от който започва мисията на веригата да предлага разнообразие от качествени продукти на атрактивни цени и отлично клиентско преживяване.

По случай годишнината на компанията председателят на УС на Kaufland България Иван Чернев се срещна с кмета на Пловдив  Здравко Димитров и поднесе благодарствена грамота на Община Пловдив, на града и неговите жители като израз на своята дълбока признателност за подкрепата и успешното партньорство през всички тези 15 години. Търговската верига получи специален плакет от името на Община Пловдив в знак на благодарност за доброто сътрудничество на местно ниво.

„Искам да благодаря сърдечно на Община Пловдив, на града и неговите жители за традиционно добрите ни отношения и силната подкрепа за реализиране на нашата дейност в града през всички тези години! Град Пловдив има емоционална стойност за нас, защото тук започва нашата успешна история и нашата мисия да подобряваме качеството на живот в България“, каза Иван Чернев.

„Община Пловдив като център на най-бързо развиващата се  индустриална зона в България подкрепя социално-отговорните компании и тези, които осигуряват устойчив бизнес, полезен за общността, каквато е KauflandБългария. Поздравявам Kaufland, че вече 15 години е на българския пазар и отговорно работи за своите клиенти“, заяви Здравко Димитров.

Със своите 60 хипермаркета в 34 града в страната и годишен  оборот, надхвърлящ 1.6 млрд. лв., KauflandБългария е водещата компания в сектора за модерна търговия в страната. Хипермаркетите на веригата с разнообразен асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите й обекти, са се превърнали в активна част от живота на градовете, в които присъстват. Компанията развива дейността си чрез уникален бизнес модел, в който водещ е стремежът на веригата да предостави на своите клиенти богат асортимент от качествени и свежи продукти на отлични цени, както и перфектно клиентско обслужване.

KauflandБългария е един от ключовите инвеститори у нас и важен фактор за развитието на националната и регионална икономика. От момента на своето идване у нас търговската верига е инвестирала 1.6 млрд. лв. в изграждане на обекти, над 100 млн. лв. в модернизация на обекти и енергийно ефективно оборудване и 18 млн. лв. в дарения, включително за изградена инфраструктура.

Стартирала дейността си с 436 служители в България, днес търговската верига е един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 души и Топ работодател, сертифициран от международния независим институт TopEmployersInstitute. В качеството си на работодател, през последните 15 години KauflandБългария инвестира над 890 млн. лв. в заплати, 139 млн. лв. в осигуровки, 4.4 млн. лв. в обучения на своите служители и 34 млн. лв. в социални придобивки. Компанията развива и дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност под мотото „Действията носят промяната“.

Днес на местно ниво Kaufland налага практики за прозрачен бизнес и въвежда най-модерните международни технологии и иновации във всяка сфера на своята дейност. Компанията инвестира в развитие на отношенията с родните производители и доставчици, като голяма част от оборота на Kaufland се формира от български доставчици. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български.

 

За Kaufland България:Kaufland е част от водещата европейска група в сектора на търговия на дребно Schwarz. В България компанията е пазарен лидер с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лева и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 400 служители. Kaufland има 60 хипермаркета в 34 града с асортимент, надхвърлящ 20 000 артикула в най-големите обекти. За времето от своето идване в България през 2006 г. до днес компанията се превръща в значим фактор за стимулирането на националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева. Вижте повече на www.kaufand.bg

 


Още новини

Kaufland намалява пластмасата си с близо 30%

Kaufland намалява пластмасата си с близо 30%

Компанията преизпълнява с 4 години целите на глобално ниво   Kaufland отчита спад от 27% в употребата на пластмаса за 2021 г., с което компанията на глобално ниво преизпълняв......»