Новини от членовете на БФБЛ

Бритиш Американ Табако стартира ESG седмица за стимулиране на устойчивото развитие

01 март 2021
Бритиш Американ Табако стартира ESG седмица за стимулиране на устойчивото развитие
  • Бритиш Американ Табако (БАТ) отбелязва напредък по пътя към устойчивото си развитие със седмица, посветена на амбициите на компанията, свързани с Екологията, Социалните въпроси и Корпоративното управление (ESG).
  • Фокусирайки се върху приоритетите си по отношение на ESG, БАТ се стреми да изгради A Better Tomorrow™ (По-добро утре) за всички свои заинтересовани страни.
  • БАТ цели да намали въздействието на бизнеса си върху общественото здраве, като се стреми да достигне до 50 млн. потребители на продукти от нови категории до 2030 г.

Бритиш Американ Табако (БАТ) стартира специална седмица, с която да акцентира върху своите цели и постижения в областта на Екологията, Социалните въпроси и Корпоративното управление (ESG). Компанията ще посвети цялата седмица, за да сподели в дигиталните си канали своята история за устойчиво развитие.

През 2020 г. БАТ обяви новата си корпоративна цел – да осигури A Better Tomorrow™ чрез намаляване на въздействието на бизнеса си върху общественото здраве, поставяйки устойчивостта на преден план. От март миналата година досега Бритиш Американ Табако:

• публикува първия за индустрията Доклад за правата на човека;

• стана единствената тютюнева компания, включена в Индекса за устойчивост на Дау Джоунс, като присъства там за 19-а поредна година;

• получи най-висока оценка за усилията си по отношение на климатичните промени от Проекта за разкриване на въглеродна информация (Carbon Disclosure Project);

• бе обявена за лидер по отношение на многообразието от Financial Times във встъпителния му Доклад за многообразието в лидерството.

Какви са амбициите, които компанията обяви през 2020 г.?

• Увеличаване на броя потребители на БАТ, които използват т.нар. негорими продукти (продукти, при които липсва процес на горене) до 50 милиона до 2030 г.

• Постигане на въглеродна неутралност до 2030 г. и ускоряване на напредъка по други цели, свързани с околната среда, до 2025 г.*

• Премахване на ненужната пластмаса за еднократна употреба и превръщането на всички пластмасови опаковки в рециклируеми до 2025 г.**

Компанията не спира дотук по пътя на своята трансформация. През декември 2020 г. БАТ обяви, че кандидат-ваксината ѝ срещу COVID-19 бележи напредък и вече се тества върху хора, което още веднъж демонстрира ангажираността ѝ към иновациите и науката. Миналата седмица БАТ съобщи и че вече отчита успехи по отношение на амбицията си да увеличи броя на потребителите на т.нар. негорими продукти, постигайки удвояване на процента на потребителското възприемане през втората половина на 2020 г.

Кингсли Уитън, главен маркетинг директор на БАТ, коментира: „Един от основните ангажименти, които поехме през 2020 г., беше непрекъснато да следим и да отчитаме нашия напредък за устойчиво развитие. Тази нова седмица, посветена на ESG, ни дава възможността да споделим със света продължаващия ни прогрес по отношение на амбицията ни да намалим въздействието на бизнеса ни върху общественото здраве“.

ESG седмицата на БАТ ще бъде последвана от обявяването на годишния доклад за ESG на БAT на 9 март, който ще представи подробности за всички инициативи и напредъка на компанията в областта на устойчивостта.

Последвайте #BATesgweek в Twitter, за да разберете повече за амбициите на БАТ по отношение на устойчивостта и вижте какъв е прогресът на компанията.

За Групата БАТ:

БАТ е водеща бизнес компания за потребителски стоки от различни категории, основана през 1902 г. Целта на компанията е да изгради A Better Tomorrow™, като намалява въздействието на бизнеса си върху общественото здраве, като:

• предлага на пълнолетните потребители голям избор от по-малко рискови продукти;

• продължава да заявява ясно, че конвенционалните цигари крият сериозни рискове за здравето и единственият начин тези рискове да бъдат избегнати е да не започваш да пушиш или да спреш;

• насърчава тези, които продължават да пушат, да преминат изцяло към алтернативи с научно доказан намален риск***;

• анализира прогреса на своята трансформация.

Компанията обяви целта си да увеличи броя на потребителите на т.нар. негорими продукти до 50 милиона до 2030 г., както и да постигне поне £5 милиарда приходи от новите категории през 2025 г.

Бележки

*На база на еквивалента CO2 емисии в Обхват 1 и 2.

**Нашите цели за 2025 г. са: да премахнем всички ненужни пластмасови опаковки за еднократна употреба; 100% от пластмасовите ни опаковки да бъдат за многократна употреба, рециклируеми или компостируеми и да постигнем 30% рециклирано съдържание в пластмасови опаковки.

***На базата на доказателствата и предполагайки цялостно преминаване към бездимни изделия (негорими продукти). Тези продукти също крият риск и водят до пристрастяване.

За повече информация, моля, свържете се с М3 Communications Group, Inc. на press@m3bg.com

 

 

 

 

 


Още новини

Време е за Christmas Diamonds

Време е за Christmas Diamonds

На 10, 11 и 12 декември в офиса на Unique Estates на ул. "Оборище" 10 ще се проведе ексклузивно диамантено събитие Christmas Diamonds, на което Unique Estates е домакин и основен п......»

„Рекламен полуден“ от Interpartners на 9 декември

„Рекламен полуден“ от Interpartners на 9 декември

Първа, втора, трета, четвърта… вълна на коронавируса. А междувременно и вълнообразно животът продължава и FMCG секторът поема по нови пътища.   В поредното издание на „Рекламен пол......»

Петър Андронов е „Банкер на годината“

Петър Андронов е „Банкер на годината“

На церемония, организирана от в. „Банкер“, Петър Андронов беше избран за „Банкер на годината“ за пети път в своята кариера. Наградата беше връчена от Кирил Петков, бивш министър на......»