Новини от членовете на БФБЛ

Kaufland България защити втори сертификат ISO от началото на годината

04 февруари 2021
Kaufland България защити втори сертификат ISO от началото на годината

ISO 14001 гарантира използването на системи за управление на околната среда

Kaufland България получи сертификат ISO 14001, който гарантира отговорното и безкомпромисно отношение на компанията към опазването на околната среда във всички сфери на нейната дейност. Това е вторият международен сертификат за качество, който веригата получава в рамките само на месец.

Изискванията на ISO 14001 дават допълнителна възможност на Kaufland България да оптимизира енергийната си ефективност и да рационализира работните си процеси по отношение на своя екологичен отпечатък. Сертифициращата организация по стандарта е TÜVAUSTRIA.

„Международният сертификат ISO 14001 е предназначен за прилагане в организацията, която се стреми да управлява отговорностите си за околната среда по системен начин, допринасящ за нейната екологична устойчивост. Kaufland България затвърждава отново позицията си на водеща компания в сферата на модерната търговия, демонстрирайки прилагането на изключително високи стандарти в управлението на своята дейност“, коментира Димитър Краев, Управляващ партньор на TÜV AUSTRIA у нас.

Вече три години поред компанията успешно защитава и сертификата ISO 50001 за Системи за управление на енергията, който гарантира по-добро планиране на енергопотреблението и непрекъснато прилагане на нови мерки за енергийна оптимизация. В компанията е внедрена и система за управление на информационната сигурност (ISMS), базирана на стандарта ISO/IEC 27001.

Устойчивата си политика за грижа към обществото и околната среда компанията подкрепя  с дългогодишни действия в тази насока. Поредното доказателство е отличието за "Най-зелена компания 2020" в конкурса на b2b Media "Най-зелените компании в България", което Kaufland България получи през изминалата година във връзка с целенасочената си политика и инвестиции в опазване на околната среда.

За последните три години Kaufland България е инвестирала над 16 млн. лв. в енергийна ефективност и опазване на околната среда. Компанията работи активно за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, подпомага електромобилността и употребата на щадящи околната среда горива в транспорта и доставките. Търговската верига подкрепя така наречена зелена логистика у нас, като  85% от доставките от логистичните центрове до хипермаркетите се извършват с камиони, задвижвани с природен газ (CNG). Като част от развитието на своята „зелена доставка“, Kaufland България развива природосъобразна доставка на свежи продукти в каси за многократна употреба вместо в еднократни картонени и пластмасови опаковки.

„В Kaufland България винаги сме смятали, че лидерската позиция идва със своите отговорности към обществото и вярваме, че воденето на безкомпромисна политика по отношение на качеството във всеки един аспект от нашата дейност стои в основата на успехите ни.“, коментира Гергана Димитрова, мениджър „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България.


Още новини