Проект - От София до Бургас с електромобил

Компания

Категория

Инвеститор в околната среда

Описание на проекта

цел на проекта

<p>Замърсяването на въздуха е общественозначим проблем. Според доклад на Световната здравна организация замърсяването на въздуха представлява най-големият риск за здравето на гражданите на ЕС, а един от най-големите причинители на замърсен въздух е шосейният транспорт. Вярвайки, че действията носят промяната, Kaufland България приехме проблема за наша кауза. Започнахме изграждане на безплатни електрозарядни станции, чрез които да стимулираме клиентите да използват електромобили.</p>

целева група

<p>Проектът има социална и образователна насоченост – предназначен е за широката общественост. Полза от него има както обществото, така и околната среда. До целевата аудитория се достига посредством медии, социални мрежи и на място в обекти на Kaufland.</p>

продължителност

<p>Оборудването на обекти на Kaufland с електростанции е част от „зелената“ политика на Kaufland за опазване на природата чрез изграждане на енергоефективни системи. Станциите се оборудват от 2017 г. насам, като до момента има изградени 7 електрозарядни станции – 6 за автомобили и една за велосипеди.</p>

дейности по проекта

<p>По повод откриването на шестата безплатна станция за електромобили в Kaufland филиал в Пловдив в рамките на един ден направихме жест за посетителите – закарахме тях и покупките им до домовете им с електромобил на Kaufland. Шофьор бе актьорът и телевизионно лице Александър Кадиев. Той разказа на клиентите за ползите на електомобилите за околната среда. Избрани моменти от събитието бяха заснети във видео, популяризирано в социалните мрежи и медиите. За откриването на първата безплатна станция за електровелосипеди, мотопеди и тротинетки направихме Instagram игра с образователна цел на тема „електромобилност“. Печелившият участник получи електротротинетка. Откриването на двете нови електрозарядни станции беше подкрепено от цялостна медийна кампания и комуникация в социалните мрежи със следните резултати: 45 публикации в медии, достигане на информацията до 301 602 човека в социалните мрежи, 131 000 гледания на видеото и 2 299 броя участници в образователната Instagram игра.</p>

резултати

<p>Благодарение на високата информационна стойност на проекта и неговото популяризиране в медиите и социалните мрежи, над 300 000 човека научиха повече за целта, която стои зад дългосрочната политика на Kaufland за изграждане на безплатни електростанции: насърчаване на електромобилността в България с каузата за по-чиста околна среда. Това беше постигнато чрез представяне на ползите на електромобилите и безплатните зарядни станции на компанията във всички комуникационни канали на кампанията.</p>