Проект - Дарителство от служителите на Kaufland България

Компания

Категория

Инвеститор в обществото

Описание на проекта

цел на проекта

<p>Служителите на Kaufland България са доказали, че в компанията работят хора с големи сърца, които са съпричастни към обществено значими каузи. По своя инициатива те подемат кампании в подкрепа на нуждаещи се. През 2018 г. доброволци от централния офис организираха коледен базар на талантите и дариха събраните средства на фондация „Майко Мила“ за майките на деца с увреждания. Освен това, за поредна година служители се отказаха от своя допълнителна придобивка – месечни ваучери, за да я дарят.</p>

целева група

<p>Проектът е свързан с доброволен труд и дарителство от страна на служителите, без да са организирани в контекста на корпоративен проект. Служителите сами инициират кампании с желание да бъдат полезни, да допринесат за решаване на значим обществен проблем и да помогнат на нуждаещи се.</p>

продължителност

<p>За поредна година служители по своя воля се отказаха от полагащите им се всеки месец ваучери за храна, за да ги дарят за благотворителна кауза. За първи път в компанията се състоя благотворителен коледен базар, който служители сами организираха и за който с много желание доброволно твориха.</p>

дейности по проекта

<p>През 2018 г. служителите на Kaufland продължиха активно да подкрепят проектите на компанията за корпоративна социална отговорност. В същото време сами инициираха дейности с желанието да дарят за нуждаещи се. За поредна година много от служителите решиха да се откажат от месечните ваучери за пазаруване, които получават като допълнителна придобивка към възнагражденията си. В края на годината се обърнахме към БДФ с молба за съдействие за предоставянето на дарението. Друга дарителска инициатива беше първият благотворителен коледен базар на талантите в Kaufland. В свободното си време над 50 служители готвиха домашни вкусотии и твориха сувенири с много любов и желание да помогнат на майките на деца с увреждания. Те продаваха творенията си на организирания от доброволци базар, като събраните средства бяха удвоени от компанията и предоставени на за каузата на фондация „Майко Мила“ с проекта „Оле Мале“.</p>

резултати

<p>Като резултат от двете служителски инициативи бяха събрани: - 8520 лева под формата на ваучери за пазаруване; - 6500 лева като дарение за фондация „Майко Мила</p>