цел на проекта
<p>Фондация Димитър Бербатов вече 10 години работи, за да подпомага българските семейства на даровити деца, да развиват максимума на потенциала на своите деца. Топчовците са повод да се обединим около една голяма кауза – да подкрепим младите таланти на България, част от Фондация Димитър Бербатов. Сумата, която Kaufland дари за благотворителната инициатива даде възможност на най-талантливите представители на фондацията да продължат да се развиват в някоя от трите области: наука, изкуство и спорт.</p>
целева група
<p>Проектът бе насочен в подкрепа на талантливите деца, които са част от фондацията на Димитър Бербатов. Кауфланд си постави за цел да канализира интереса на българското общество към Световното първенство по футбол 2018 в благородна посока – подкрепа за талантливите деца на България.</p>
продължителност
<p>Всеки аспект на соц. политика на Кауфланд се фокусира върху децата – здравословното хранене, активен начин на живот и развитие на техния потенциал. Проектът Топчовци се реализира за първи път през 2018г. Целта бе чрез интереса към мондиала - да се подпомогне развитието на децата в трите области.</p>
дейности по проекта
<p>В рамките на Световното първенство по футбол Кауфланд представи ексклузивна колекция от 32 Топчовци – футболни герои в цветовете на националните отбори, участници на Мондиал 2018. Почитателите на играта имаха възможност да ги колекционират в албум. Кампанията продължи от 4 юни до 1 юли, като за всеки 20 лв. от покупката си, клиентите получаваха по един Топчо. Всяка седмица компанията предвиждаше и продукти, които осигуряват бонус Топчо при покупката им. Kaufland отделя по 5 стотинки от всеки раздаден футболен герой. Топчовците се превърнаха в социален феномен. •Total Reach на кампанията (вкл. форуми и Facebook групи): 1 544 896. •От които само в собствените ни канали – 1 199 275. •Потребителите са прекарали повече от 2 милиона минути или почти 5 години в гледания на видеата към кампанията. •Гледания в YouTube: 712 000. •42 публикации в традиционни медии; •4 репортажа в централните спортни емисии на водещите телевизии; •2 публикации - в. „24 часа“; •36 публикации в дигитални медии;</p>
резултати
<p>С „Топчовците“ имахме за цел да направим изживяването от пазаруването в Kaufland още по-вълнуващо за потребителите. Вярваме, че значима част от това изживяване е възможността всички да станем част от кауза, в която силно вярваме и работим – бъдещето на българските деца. Вложихме всички ресурси и усилия да реализираме един добър пример за маркетинг, свързан с кауза. Именно благодарение на това, че Топчовците станаха такъв феномен за всички, тепърва предстои да виждаме резултатите от кампанията.</p>