Проект - Кауфланд София Полумаратон - кампания за стимулиране на по-активния начин на живот

Компания

Категория

Инвеститор в обществото

Описание на проекта

цел на проекта

<p>Основната цел е да се намерят решения на един от най-сериозните проблеми, за здравето на хората – застоялият начин на живот. По данни на Евростат 90% от жените и 83% от мъжете в България спортуват рядко или никога. При младите хора - около 57%. По тези показатели България се нарежда на едно от първите места сред страните от ЕС, чието население страда от множество здравословни проблеми. Чрез организирането на маратона, компанията се стреми да насърчи повече хора към активен начин на живот.</p>

целева група

<p>Проектът цели да обхване цялото общество,служители и децата. За да изпълни основната мисия на събитието, Кауфланд използва целия си ресурс от собствени медии. Разработена е отделна web-страница за събитието, радио спотове в магазините, социалните мрежи, изпращане на покани до всички училища в София.</p>

продължителност

<p>Стратегията на компанията е насочена към осигуряване на по-качествен живот. Чрез предлагане на продукти с най-високо качество и чрез насърчаване на обществото към по-активен начин на живот.През 2018 полумаратонът се проведе за първи път, но вече тече организацията на следващото по-мащабно издание.</p>

дейности по проекта

<p>Полумаратонът включва няколко дисциплини с различни дистанции и условия - класически полумаратон - 21 км и бягания на 10 и 5 км. Благодарение на разнообразието от дистанции, състезанието е подходящо както за опитни и начинаещи бегачи. То е първият самостоятелен полумаратон, който се провежда в столицата. 6 седмици преди маратона се проведоха тренировки на паркинга на Kaufland до Пирогов. Основният ни призив към медиите да отразят събитието, бе нашия стремеж София да стъпи на картата на световните масови спортове. Общо 4 телевизии отразиха маратона – BTV, NOVA, TV Европа, Канал 3. •6 репортажа в Дарик Радио. •Запалихме медиите за каузата и част от тях се включиха като доброволци в организацията. •Печат: 11 •Онлайн: 199 материала Чрез атрактивната си дисциплина и отворения формат - паралелното на маратона състезание за ученици "Run 4 EU" - цели да се привлекат повече деца от страната. Така целта на събитието съвпада и с приоритета на ЕК – спортът и здравето за подрастващите.</p>

резултати

<p>Паралелно с маратона се организираха и допълнителни активности – Паста Парти(защото се препоръчва да се консумира въглехидратна храна преди маратона), специален детски кът за присъстващите деца с игри и забавления; безплатни плодове на всички желаещи. Резултати от състезанието: Финиширалите участници са 1100 – 812 възрастни и 280 деца. Общо регистрирали се участници в маратона – 1 500 човека. Като странични участници в събитието – публика, гости и медии – приблизително 800</p>