цел на проекта
<p>"Продайте на Remix" цели да удължи живота на дрехите и аксесоарите - нещо ненужно за един може да направи друг щастлив. Давайки втори живот на излишното в гардероба, услугата ефективно се бори със свръхпроизводството на модната индустрия и насърчава разумно потребление. След като получи процента от продажбата на изпратените артикули, клиентът има опцията да дари за каузата на местния клон на SOS Детски Селища. Услугата обединява грижата за околната среда със социалната отговорност.</p>
целева група
<p>Целевата аудитория е жени на възраст 25-45 години, с интерес към модата и онлайн пазаруването. Те са рационални и вземат информирани решения, стараят се да намалят вредата върху околната среда с потреблението и поведението си, грижат се за природата и рециклират.</p>
продължителност
<p>Продайте на Remix стартира през авг. 2016 в България и поетапно включва Румъния, Полша, Германия, Австрия, Гърция и Словакия, а през фев. 2019 - Чехия и Унгария. В основата на бизнеса е удължаването на живота на дрехи и проектът въвлича клиентите в тази кауза, насърчавайки отговорно отношение.</p>
дейности по проекта
<p>За да участва в проекта, клиентът се регистрира на remixshop.com и поръчва Remix Bag - голям, здрав, брандиран плик от рециклиран полиетилен, който гарантира сигурното доставяне на артикулите до Remix. Пликът се изпраща сгънат и поставен в брандиран хартиен плик. Услугата е безплатна за потребителя. След получаването в Remix и обработката, клиентът може да следи продажбата и приходите си от изпратеното в страница от личния си профила на сайта. Проектът е подкрепен от видео рекламна кампания в YouTube с 18.6 млн. гледания и кампания във Facebook, достигнала до 6.9 млн. потребители. Популярни печатни и онлайн издания на тема мода и лайфстайл в България, Румъния и Германия ежемесечно публикуват представяне и отзиви за проекта, както и множество инфлуенсъри във всички държави. Услугата се промотира и с директна дистрибуция на Remix Bag в 48 офиса на водеща куриерска фирма в България, като подобни мрежи за разпространение се разработват и ще се използват и за другите държави.</p>
резултати
<p>95 хил. Remix Bag, получени от клиенти от всички държави (общо 245 тона); 700 хил. продукта, качени за продажба на remixshop.com и получили шанс за втори живот, вместо да бъдат изхвърлени, унищожени или да продължават да съществуват ненужни и неоценени; Според статистика от 2018, хората носят средно 30% от дрехите си - Продайте на Remix накара клиентите да преосмислят потреблението си на мода и да превърнат излишното в нещо полезно за друг, в приход за себе си и в дарение за добра кауза.</p>