Проект - Нестле за Живей Активно!

Компания

Нестле България

Категория

Инвеститор в обществото

Описание на проекта

цел на проекта

<p>Нестле България си поставя за цел да промотира физическата активност и балансираното хранене и мотивира все повече хора да се движат и спортуват, заедно със своите близки навсякъде, по всяко време като достига национално покритие чрез онлайн платформата www.jiveiaktivno.bg. Съвместно с нутриционисти и експерти в областта на спорта, инициативата се фокусира върху балансирания и активен начин на живот, за да помогне на потребителите да открият разнообразни решения и полезни съвети.</p>

целева група

<p>Масова публика - хора от различни възрасти, в т.ч. млади хора и хора, водещи заседнал начин на живот. По-тясна аудитория – млади родители на възраст между 23 и 38 годишна възраст.</p>

продължителност

<p>Нестле за ЖИВЕЙ АКТИВНО! има 13-годишна история. Всяка година инициативата се разраства, като през 2018 придоби национално покритие, благодарение на обновения онлайн портал www.jiveiaktivno.bg, на който потребители от всяка част на страната могат да открият полезни съвети за балансирано хранене и активен начин на живот.</p>

дейности по проекта

<p>За да достигне до максимално много хора и да им предложи разнообразни решения и съвети за спорт и балансирано хранене, „Нестле за Живей Активно!“ си партнира с над 100 институции, спортни клубове и федерации, експерти и известни личности. Сред първите са посланиците на кампанията, сред които Тереза Маринова, Йордан Йовчев, Евгени Иванов-Пушката и още много други. Като част от инициативата, Нестле България подкрепя различни мероприятия на спортни клубове и федерации, които се включват в Нестле за ЖИВЕЙ АКТИВНО! през годините, организирайки турнири, игри и активности и награди за участниците. • Над 20 турнира, сред които спортните празници на Йордан Йовчев и Тереза Маринова. Реализирането на онлайн платформата и популяризирането й се осъществява благодарение на медийните партньори на кампанията – trud.bg, sportal.bg, woman.bg, novini.bg, dir.bg, actualno.bg, iWoman.bg.</p>

резултати

<p>Благодарение на онлайн платформата Нестле за Живей Активно! през 2018 година, посланието за ползите от повече движение и по-добра храна е достигнало директно до над 200 000 домакинства. Нестле за Живей Активно! е не само най-голямата инициатива за здравословен начин на живот в България, но и емблема на Нестле в тази област.</p>