Проект - Мога там. Искам тук

Компания

TELUS International Europe

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

<p>Изправена пред недостига на квалифицирани потенциални служители и нарастващи бизнес нужди, през 2018 г. компанията продължи първата по рода си инициатива „Мога там. Искам тук“, която предоставя релокационен пакет, включващ 5000 лева, самолетен билет, хотелско настаняване и логистична помощ при завръщане на българите от чужбина при започване на работа в компанията. Чрез различни комуникационни кампании, компанията продължи диалога с българите зад граница и техните семейства в страната.</p>

целева група

<p>Проектът има за цел да достигне до българи, живеещи в чужбина, и до техните близки, за да ги информира за потенциалните кариерни възможности в компанията, които не отстъпват на тези извън страната, и специалния релокационен пакет, който улеснява решението за завръщане в България.</p>

продължителност

<p>Проектът е вдъхновен от ценностите ни. Част от тях ни вдъхновяват като компания да инициираме нови възможности и развиваме потенциала за растеж. През 2017 отбелязахме силен старт на инициативата, а през 2018 продължихме с устойчиво натрупване на все по-широк обществен отзвук и разпознаваемост.</p>

дейности по проекта

<p>Предвид устойчивия успех, важността и приноса на кампанията към подбора на кадри през 2018 година, решихме да я продължим и през следващата календарна година. В края на 2018 година създадохме послания, които реферират към емоционален момент от годината - празниците през декември. Тогава стотици хиляди българи се завръщат в България, за да посрещнат празниците с близки и роднини. Посрещнахме завръщащите се на летище София с топъл подарък - домашни пантофи - и ги призовахме да не ги използват веднъж в годината, а всеки ден у дома след като се възползват от кариерните възможности в компанията. В два търговски центъра в София популяризирахме кампанията чрез инсталации, чрез които близки и роднини написаха своите послания към българи в чужбина върху хартиени самолети. Създадохме таргетирана кампания в социалните мрежи, която достигна до българи в страни, в които се говорят най-търсените от компанията езици, и до техните близки в страната. Пресрилийз достигна до ключови български медии.</p>

резултати

<p>До средата на 2018 год. над 1000 българи пожелаха да се върнат и развият кариерата си в страната. По време на специалната ни зимна кампания достигнахме до над 1 000 000 българи в страната и чужбина. Регистрирахме пик в кандидатстването: за 15 календарни над 100 кандидата. Новината бе отразена от водещи български сайтове за емигранти. Продължението на кампанията бе възприето както от нашите служители, така и от външната публика, като продължение на визията ни за устойчиво развитие на бранда ни.</p>