Проект - Програма за ранна детска финансова грамотност

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

<p>Обучение във финансова култура и дисциплина от ранна детска възраст</p>

целева група

<p>ВОДЕЩИ ПОЛЗИ: Деца/Тийнейджъри: - Развитие на финансова култура у детето - 83%; - Възпитание на детето в самостоятелност и отговорност; - Възможност детето да има налични средства навсякъде и по всяко време; Родители: - Възможност за контрол над финансите на детето - важно за 35% от респондентите; *Национално представително количествено проучване-Kantar TNS, 2016</p>

продължителност

<p>Програмата за ранно финансово образование стартира с въвеждане продукта на пазара и е без крайна дата. Търговски характеристики: - без такса за издаване и поддръжка на картата,за откриване и поддръжка на сметка,при плащане или теглене пари от банкомат на Fibank до навършване на пълнолетие на детето</p>

дейности по проекта

<p>Обучения/събития: - участие в Европейска седмица на парите / най-активната финансова институция в България за това събитие за 2017г /3000 ученици/ и 2018г/2000 ученици в цялата страна/ - участие в Европейска седмица на предприемача през 2017г. и 2018г. - Webit за деца 2018г. - много други кампании и събития, включително презентиране на безкасови плащания в училища, паркове, кино театри и др. Помощни материали: - образователен филм „Децата и парите” - 10 000 бр. - образователна книжка „Децата и парите” - 10 000 бр. - Наръчници за първи клас - 10 000 бр.,издадени в партньорство с Асоциация "Родители" - Наръчници за пети клас - 10 000 бр.,издадени в партньорство с Асоциация "Родители"</p>

резултати

<p>Преки бизнес резултати:</p>