Проект - За по-добър свят. ЗАЕДНО.

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

Инициативата е дългосрочно замислена и е в подкрепа на фондация „Живот със Синдром на Даун“. Това е фондация, която е изцяло в обществена полза, защитава интересите и правата на хората със синдром на Даун. Партньорството ни с фондацията стартира през септември 2017г., когато в гр. Варна отворихме нашия 70ти магазин. Част от оборота на магазина в деня на откриването отиде в полза на фондацията. Последната ни дарителска кампания в тяхна подкрепа бе свързана с отварянето на нашия стотен магазин. По случая направихме заедно специална серия юбилейни чорапи, с дизайн в цветовете на dm. Всички средства от продажбата на тези чорапи – над 25 000 лв., бяха дарени на фондацията. Считано от 2018, всяко лято във всички dm магазини провеждаме дарителска кампания в полза на “Живот със Синдром на Даун”.

целева група

Кампанията е изцяло насочена към подкрепа на деца, страдащи от най-често срещаната генетична аномалния. С тази инициатива се опитваме да насочим фокуса към една голяма социална група и да подобрим условията и интеграцията им сред обществото. Конкретно при нашата лятна кампания, при всеки закупен слънцезащитен продукт с dm марка SUNDANCE 0,10 лева са дарени на фондацията. Вече шест години dm България е един от основните партньори на благородната кауза.

продължителност

За нас като отговорна компания е от особено значение да действаме като пример в обществото и да подтикваме хората към социални каузи. Доказателство за това е дългосрочната ни подкрепа към фондация „Живот със Синдром на Даун“. Вече шест години dm България е един от основните партньори на благородната кауза. През последната финансова година бяха организирани две основни кампании. С кампании като дарителските акции в подкрепа на фондацията, ние допринасяме за развитието ни като една осъзната общнос

дейности по проекта

През изминалата година бяха осъществени две успешни дарителски кампании за фондация „Живот със Синдром на Даун“. Първата се проведе в периода 01 май-31 август 2022 г и при всеки закупен слънцезащитен продукт с dm марка SUNDANCE 0,10 лева са дарени на фондацията (общо 12 000 лв) . Дарението е в подкрепа на различни проекти по адаптирано плуване, физиотерапия, арт терапия и музикотерапия за 50 деца със синдром на Даун от различни градове в България. Освен паричното дарение подготвихме и предметно дарение за летния лагер, който фондацията организира. Втората важна инициатива е партньорството по повод отварянето на dm магазин №100. По този повод беше изработена специална серия шарени чорапи, чиито дизайн е вдъхновен от юбилея. 100% от продажбата на всеки чифт (общо 25 300 лв.) отиде в подкрепа на фондация „Живот със Синдром на Даун“. За промотирането и на двете кампании се концентрирахме върху 360 градусова комуникация. През 2023г. също ще осъществим тази кампания в периода от 01.05. до 31.08.2023. Потребителите и бизнес партньорите ни могат да очакват, че ние ще продължим да бъдем социално ангажирани. Не забравяме никога кой стои в центъра на нашата работа – човекът.

резултати

Със събраните средства от двете кампании ще бъдат подкрепени дейности като адаптираното плуване. По този проект се организират безплатни тренировки по плуване за децата със Синдром на Даун в няколко български града. Плуването е ценно за развитието им, защото стимулира физическото и психомоторното развитие, подобрява координацията, нервната система, кръвообращението, дишането, укрепва костната система и имунитета. Друга от инициативите е музикотерапия, която е от полза за координацията, сръчността и концентрацията. Изброените инициативи на фондация "Живот със Синдром на Даун" се нуждаят от финансиране през цялата година, защото ако децата не продължат заниманията си, ще загубят прогреса. Общата сума на даренията през годините 2017-2022 към „Живот със Синдром на Даун“надхвърля 80 000 лв.