Проект - Продължи доброто с Фондация BCause и Коледния календар на МЕТРО

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

Реклама на Коледния календар на МЕТРО България. Подкрепа и популяризиране на социална кауза – програма „Готови за успех“ на фондация BCause

целева група

1. На комуникационната кампания - 25-65-годишни потребители 2. На програма "Готови за успех" - отлични ученици в 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция.

продължителност

08.11.2022 - 15.12.2022 г.

дейности по проекта

o Информация на целева страница в metro.bg o Дигитална рекламна кампания (Facebook ads (Instagram включително), Google ads (YouTube включително)) o Съдържание в социалните мрежи Facebook и Instagram o Телевизионна реклама o Радио реклама o Брандинг в магазините o Прессъобщение

резултати

Дигитални канали: o 3.7M импресии o 215K+ преглеждания o ~49K клика на уебсайт Медийни канали: o 16 публикации o Над 3 млн. потенциално достигната аудитория Продажби и дарение: o 10 000 календара продадени и дарение от 10 000 лв. за фондация bCause и тяхната програма „Готови за успех“.