цел на проекта
Марките на ПРЕСТИЖ са едни от най-предпочитаните и любими марки в България. Ежегодно достигат до милиони българи. Те имат силата да създават послания, да възпитават, да напомнят традиционни български ценности, да будят оптимизъм. В нашия екип вярваме, че е наша отговорност да създаваме марки с послания, които отиват отвъд обичайния маркетинг.
Мисията на нашата марка ТРАЯНА е да припомни и обърне внимание на хората за онези малки жестове на добрина, които не изискват много, но ни дават много. Зареждат ни с положителна енергия, връщат усмивката на лицата ни и най-важното – връщат вярата в доброто. Траяна има за цел да вдъхновява хората да бъдат по-добри, по-човечни един към друг, да се замислят за голямата сила на малките жестове на добрина.
целева група
Вярваме, че нашето общество има полза от мисията на Траяна, защото вярваме в силата на добрите послания. Траяна е една от най-популярните марки в България с милиони почитатели. Мисията, зад която заставаме, е за всички тях и особено за младите хора в България, тези които ще оформят облика на обществото ни утре.
Ннашите служители също се гордеят с това, което правим в Престиж – ние не само създаваме продукти с най-добро качество, а полагаме усилия да създаваме положителен пример в обществото.
продължителност
В Престиж се гордеем с нашата КСО, по чийто инициативи в последните години сме раздали стотици хиляди продукти и сме подпомогнали стотици активности и каузи. Но в последно време си дадохме сметка, че можем да правим още повече – не само да помагаме с приходите от нашите продажби, а да помагаме с начина, по който създаваме тези продажби. Създаваме марки с мисия, които имат силата да възпитават, да напомнят традиционни български ценности, да будят оптимизъм.
дейности по проекта
За да подкрепим мисията на Траяна „Добро за споделяне“ направихме следните 2 смели крачки:
1) Инвестирахме в чисто нов телевизионен клип. Заложихме на доброто, което се предава от човек на човек. Показахме красивото, позитивното, ведрото. Снимахме клип в красивата ни столица, за да покажем прекрасното лице на родната природа и архитектура. Работихме с изцяло български екип, за да докажем за пореден път таланта на българите.
2) Рискувахме и сменихме изцяло дизайна на всички наши опаковки с марката Траяна. Вярваме, че виждайки нещо толкова красиво и цветно, любителите на Траяна ще се усмихнат и вдъхновят за следващото добро дело. Ето защо посветихме и централно място в нашия дизайн на посланието: „Направи живота по-цветен и красив с малка добрина“
През 2021г. инвестирахме над 400 000 лева не в комуникационната платформа на Траяна, а в това да припомним на хората за онези малки жестове на добрина, които не изискват много, но ни дават много. Инвестирахме в доброто, за да има повече добри новини в нашия ефир и да апелираме към хората да бъдат по-добри.
През 2022 инвестирахме близо 300 000 лева в излъчвания на нашата ТВ реклaма, за да промотираме малките жестове на добрина.
резултати
1) Успяхме да актуализираме стратегическото позициониране на бранда Траяна
2) Добавихме стойност към бранда Траяна - сега любимите бисквити на поколения българи са символ не само на любим вкус, а и на доброта, споделеност.
3) За една година се продават близо 6 милиона кутии Траяна – това са 6 милиона повода да вдъхновим някой да направи добро, да се усмихне и да предаде нататък. А още много милиони ще бъдат „заразени“ от посланието за смисъла на малките добрини от телевизионния екран, от дигиталния свят или от рафтовете в магазините. Траяна е най-сладкият начин да споделяме доброто.
Доказахме, че и в България се създават марки с мисия!