Проект - Drops of Water

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

Amusnet Interactive разработи нова слот игра, Drops of Water, която генерира средства за конкретна кауза, свързана с пречистването на вода в Африка и Индия, където не всички живущи имат достъп до чиста, питейна вода. Компанията си партнира с организацията charity:water, за да осигури питейна вода до хиляди хора, като дарява 3% от печалбата, която се генерира от Drops of Water. charity:water работи с различни партньори, за да изгради водни системи и вече е помогнала на над 15 милиона души в 29 държави. Drops of Water е пилотен проект за компанията, който има шанс да вдъхнови цялата индустрия. Уникален е, защото за първи път създадохме игра, посветена на подкрепата на кауза. Самата игра се откроява сред iGaming съдържанието по света със своята тема и благотворителен елемент.

целева група

Проектът е насочен към социална група, която е извън компанията и няма отношение към бизнеса. Свързан е с водната криза, която се изразява в недостатъчни и труднодостъпни водни ресурси за ежедневните човешки потребности в даден регион. Достигаме до целевата група чрез организацията, с която партнираме - charity:water, но нямаме пряк контакт с живущите в региона, в който нашите дарения отиват. Ресурсът от нашата компания към момента служи за изграждане на водна станция в Етиопия.

продължителност

Amusnet Interactive подкрепя различни каузи на територията на България в сферата на образованието и опазване на околната среда. Drops of water е пилотен международен проект за компанията, който има благотворителна насоченост. Drops of water все още продължава да се сертифицира в различни държави, и по този начин обсегът от хора, които имат достъп до нея, се разширява. Проектът е започнал в началото на 2021 г. като няма крайна дата.

дейности по проекта

Дейностите по проекта са свързани с комуникация с представителите на организацията charity:water, дейности по създаване на играта - концепция, програмиране, дизайн, маркетиране. Комуникационните активности, с които успяхме да популяризираме играта до момента, са: - създаване на специално видео съдържание, посветено на разработването на играта - от идея от реалност - материали в специализирани медии, които разказват историята на играта и промотират създаването на подобни игри в нашата индустрия - директна комуникация с клиенти относно ползата тази игра да присъства в портфолиото от игри, които предлагат

резултати

Amusnet Interactive си партнира с charity:water, за да осигури чиста питейна вода на хиляди хора, дарявайки 3% от печалбата за инициативи в Африка и Индия. Нямаме директен контакт със засегнатите хора в Етиопия, където се изгражда станцията на пречистване на вода, но получаваме информация от партньорите ни за статуса на изграждане. След завършване на пречиствателната станция, от чиста питейна вода ще могат да се възползват близо 120 човека, живеещи в района. След като станцията бъде завършена, местните жители ще бъдат обучени на хигиенни навици и как да поддържат станцията сами, така че тя подпомага живота им в дългосрочен план.