Проект - Кисело мляко за празни буркани - или модерната версия на Сливи за смет

Компания

Категория

Инвеститор в околната среда

Описание на проекта

цел на проекта

Проектът, който стартирахме през май 2022, е свързан с намаляването на отпадък от еднократно използване на амбалаж. Част от продуктите, които предлагаме са в стъклени буркани, които подлежат на повторна употреба. Дадохме възможност на клиентите си да върнат празни буркани от продуктите при следваща доставка или в удобен за тях магазин. Всеки клиент получава и карта за събиране на печати, а всеки печат отговаря на един голям или два малки буркана. Като жест за участието им в кампанията ни и поощрение за опазването на средата, в която живеем, подаряваме буркан кисело мляко за всеки 10 събрани печата. Имаме система за измиване и дезинфекциране, която работи за повторната употреба на бурканите. За тази цел използваме възобновяемата енергия от инсталирана върху овчарника фотоволтаичната сист

целева група

Целева група са всички потребители, които си поръчват от онлайн магазина ни. С всяка поръчка клиентът получава картонче/карта за връщане на буркани с описание на кампанията. Също така доставчикът ни добавя още полезна информация, когато има интерес от клиентите. Целева група бяха и клиентите ни в част от обектите на партньорите ни. Свързахме се с ключови магазини, а те откликнаха с голямо желание да се включат. Във всеки от обектите поставихме и информационна брошура за кампанията.

продължителност

Проектът стартира май 2022 г. Към момента все още е активен и продължаваме да събираме амбалаж и да работим в посока намаляване на отпечатъка от боклук за еднократна употреба.

дейности по проекта

- Разпечатване на информационни брошури за обектите партньори, които участват в проекта. Разписване на допълнителна информация, която служителите да комуникират с клиентите. - Онлайн реклама - на 3 пъти за 8 месеца. Покрай кампанията достигнахме и до нови клиенти, които припознават мисията ни и подкрепят устойчивите брандове. - Имейли до всичките ни клиенти - 2 пъти от май до януари с информация как могат да върнат амбалаж.

резултати

Резултатите дойдоха мигновено след старта на кампанията. Това показва, че и голяма част от потребителите на продуктите ни имат същите екосъобразни виждания като нашите. Още след първата седмица имахме близо 100 върнати буркана, което значи, че част от хората не изхвърлят амбалажа след изяждане на съдържанието. От началото през май до момента има над 2000 буркана от кисело мляко, крема сирене и катък. Клиентите ни се чувстват ангажирани в каузата и са доволни от предоставената възможност за повторна употреба на бурканите, което ги прави по-свързани с бранда ни.