Проект - „Вселена от възможности“ – проект за корпоративна социална отговорност на Пощенска банка в подкрепа на социалното предприемачество у нас, създаден по повод 30-годишния юбилей на компанията

Компания

Категория

Инвеститор в обществото

Описание на проекта

цел на проекта

„Вселена от възможности“ е най-новият ни КСО проект, с който целим да подкрепим добрите идеи, свързани със социалното предприемачество в полза на обществото. С уникалната дигитална платформа надграждаме 30-годишните ни активни действия в сферите на образованието, опазването на околната среда и популяризирането на иновациите. Твърдо вярваме, че позитивните промени се случват в обществото от целеустремени хора. Затова нашата мисия бе да открием и провокираме с проекта ни именно тях - социалните предприемачи и дигиталните иноватори с най-интересните идеи, които да представим и да отличим, следвайки нашата мисия и ценности, и предлагайки своята специална подкрепа за реализиране на техните идеи.

целева група

Проектът е насочен към максимално широк кръг от хора и организации. Всеки може да кандидатства за финансиране на своята идея, както и да даде своя глас в подкрепа на желан проект. Създадохме дигиталната платформа 30yearspostbank.bg, където участниците можеха да представят своя проект, а във втория етап публиката да гласува за тях. Превърнахме участниците в посланици на инициативата, като не пропуснахме да включим в процеса и служителите ни, които също избраха своя победител.

продължителност

Стартирахме най-новия ни КСО проект през месец май 2021 г. Платформата беше отворена за кандидатстване до 10 юли, като до края на месеца потребителите имаха възможност да гласуват за избран от тях проект, с което определиха 30-те най-добри идеи, които продължиха във финалния трети етап, когато независимо жури разгледа и оцени кандидатурите и обяви тримата победителите – по един във всяка категория. Предстои да развием проекта и през 2022 г.

дейности по проекта

Реализирахме проекта в три етапа, като на 14 септември по време на специално събитие в Университетската ботаническа градина наградихме победителите. 30 от общо 238 проекта с потенциал в ключовите области „Дигитални иновации“, „Образование“ и „Зелени проекти“ достигнаха до финалния етап на състезанието, а след решителния вот на авторитетно жури бяха избрани тримата победители – по един проект във всяка от тях. Стойността на финансовата подкрепа, която получи всеки победител, е 10 000 лв., с което авторът се ангажира със срок за реализиране на проекта си в рамките на 6 месеца от датата на получаване на финансирането. Използвахме широк комуникационен микс, за да достигнем до участниците и да ги провокираме да се включат в проекта. Трябваше и да ангажираме аудиторията да гласува за финалистите. Включихме множество прессъобщения, ПР материали, видеа, дисплей (wallpaper и анимирани банери) и фейсбук реклама, информация през всички вътрешни канали (сайт, нотификации през интернет банкирането, мобилното приложение EVA Postbank, Digital Office и вътрешния бюлетин), директна комуникация (през Viber и бюлетина до клиентите), публикация през вестник „Банкови истории“.

резултати

Отчетохме изключителен интерес, като общо 238 проекта са регистрирани в платформата. Над 85К потребители посещават платформата 30yearspostbank.bg само в рамките на 2 месеца и половина. Във фаза 2 са отчетени 20 664 гласа. Посетителите се завръщат на сайта, за да проследят етапите на състезанието. Платформата генерира интерес освен в България и на ниво САЩ, Европейски съюз и UK. Дигиталната кампания постигна впечатляващи резултати: - над 2,57М уникални потребители - общо импресии – над 12 милиона - над 38 500 клика на потребители на нашата платформа - на събитието присъстват над 10 водещи медии Широко медийно отразяване в национални и регионални медии с над 150 статии, сред които публикации на самите участници и инфлуенсъри, които припознаха проекта ни, AVE от над 65 000 евро.