цел на проекта
Като отговорен работодател, МТОС оценява факта, че всички служител преживяват ситуации, които имат отражение върху общото им благосъстояние и именно затова през 2021 компанията инициира корпоративната програма в помощ на служителите - Employee Assistance Programme. Целта на програмата е да помогне на служителите да бъдат по-ефективни и успешни при изпълнението на своите лични и служебни отговорности.
Програмата предоставя практическа информация и професионално консултиране по широк набор от теми и е достапна не само за всички служители на Mansion, но и за техните близки. Връзката и предоставянето на информация може да се осъществява по телефон или мейл, а консултацията се организира на място и по време, удобни за човека, който има нужда от нея.
Предимствата за служителите са много: прог
целева група
Програмата на Mansion Employee Assistance Programme е създадена за служителите на компанията и е достъпна за всички бизнес локации на групата - Гибралтар, Испания и България.
Mansion Technology & Operations Center предлага програмата на всички свои служители в България.
продължителност
Програмата Employee Assistance Programme стартира през 2021 година и е част от дългосрочния ангажимент на Mansion към всички служители на групата.
дейности по проекта
Корпоративната програма за служителите на Mansion Employee Assistance Programme е представена през 2021 на всички служители с детайлна презентация. След старта, периодично се изпращат електронни писма с допълнителна информация, за да бъдат всички информирани за ползите и предимствата, както и за ситуациите, в които могат да се обърнат за съдействие.
резултати
Още със своето представяне, Employee Assistance Programme на MANSION беше високо оценена от служителите на компанията, които са и основният потребител на услугите и предимствата й. В първите месеци от старта, вече има няколко успешно завършени цикъла на консултиране като отзивите и коментарите от страна на служителите дават увереност за смисъла от дългосрочното развитие на този проект.