Проект - Прегледай се. Погрижи се за себе си!

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

„Прегледай се. Погрижи се за себе си!“ е съвместна кампания на ФАНТАСТИКО и фондация „Нана Гладуиш – Една от 8“, която поставя акцент върху информираността за рака на гърдата – най-разпространеното онкологично заболяване сред жените. Годишно над 2 000 000 жени по света чуват диагнозата, а у нас се разболяват над 4000. Цели на кампанията: • Да привлече общественото внимание към превенцията на рака на гърдата в момент, когато хиляди профилактични прегледи се отлагат заради пандемията от COVID-19. • Да повиши здравната култура относно профилактиката и възможностите на съвременната медицина за лечение на рак на гърата. • Да се осигури финансиране за дейността на “Една от 8“, като ФАНТАСТИКО се ангажира да дари 0.05лв. от всяка продадена торбичка за пазаруване през октомври 2021г.

целева група

Посланието „Прегледай се. Погрижи се за себе си!“ е насочено към всички мъже и жени над 18-годишна възраст. В рамките на инициативата над 1 500 000 послания с призив за грижа към женското здраве достигнаха до българските домове заедно с покупките им чрез слогана на кампанията, отпечатан върху торбичките за пазаруване във ФАНТАСТИКО. Информацията достига до целевата група и чрез много други информационни материали, както и срещи на живо с екипа на фондация „Една от 8“.

продължителност

Инициативата „Прегледай се. Погрижи се за себе си!“ се проведе през месец октомври 2021г.–Световният месец за борба с рака на гърдата.Тази съвместна кампания е продължение на започналото партньорство между ФАНТАСТИКО и „Една то 8“ през март 2021г. във връзка с провеждането на профилактични прегледи за над 1000 жени от екипа на ФАНТАСТИКО. Партньорството между двете организации е част от дългосрочната политика на компанията в подкрепа на здравеопазването, образованието, културата, уязвими групи.

дейности по проекта

Дейности за популяризиране на каузата: • 1 500 000 - специално изработени торбички за пазаруване с посланието „Прегледай се. Погрижи се да себе си!“ • Видеосъдържание – видеоклип с участието на Нана Гладуиш, който всеки ден достига до над 100 000 клиенти на ФАНТАСТИКО чрез излъчване на екраните в супермаркетите, както и до стотици хиляди потребители в социалните мрежи. • Прессъобщения и статии – разпространение на сайтовете на партньорите и в други медии като: 24chasa.bg, dir.bg, stolica.bg и др. • Печатни материали – информация за инициативата в седмичната брошура с тираж 400 000бр., стотици флаери. • Събития – Кампанията е открита на 1 октомври с емоционален флашмоб в работещ супермаркет с участието на певицата Поли Генова, Атанас Месечков и танцьори от две школи. Флашмоб в супермаркет – певицата Поли Генова и танцьори, облечени в розово, откриват кампанията с емоционален флашмоб в работещ супермаркет на 1 октомври. - На 1 октомври ( в София ) и на 14 октомври ( в Перник ) розовият кемпер на „Една от 8“ е пред супермаркети ФАНТАСТКО в София и Перник. Екипът на фондацията раздава информационни материали и провежда лични срещи.

резултати

Основен комуникационен инструмент в кампанията е един от най-продаваните продукти във ФАНТАСТИКО–торбичките за пазаруване. Посланието за грижа към женското здраве достигна до стотици хиляди българи заедно с покупките. ФАНТАСТИКО дари над 64000лв. в подкрепа на дейността на „Една от 8“, като през октомври отдели по 0.05лв. от приходите от всички продадени торбички за пазаруване. Средствата са предназначени за провеждането на профилактични прегледи, информационна и практическа подкрепа на жени с рак на гърдата. Вярваме, че благодарение на съвместната кампания с „Една от 8“: • Ще бъде спасен човешки живот чрез навременно диагностициране. • Ще се повиши качеството на живот на жени, борещи се с рак на гърдата. • Ще бъде повишена здравната култура на много жени, които не посещават мамолог.