Проект - „Стъпка за теб, увереност за тях“

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

Дарение на средства от продажбите на продукт Цедралекс по програма „Начало на самостоятелен живот“ на SOS Детски селища България, създадена за младежите, израснали с помощта на SOS грижа, на които предстои да се изправят пред неизвестността и предизвикателствата на самостоятелния живот. Целта на кампанията е, чрез събраните средства да се помогне на младежите от SOS Детски селища България, които вече са студенти, да завършат висшето си образование; на тези, на които предстои да започнат работа - да се подготвят за самостоятелен живот, а на тези, които вече работят – да получат допълнителната подкрепа, от която имат нужда, за да стъпят здраво на краката си.

целева група

Крайни клиенти. Целева група на дигиталната реклама - жени 25-64г

продължителност

Кампанията се проведе в периода от 01.05.2021 до 31.07.2021г. за първа година. Идеята е това да бъде началото и да се провежда ежегодно.

дейности по проекта

Разпространяване на информация чрез дигитални канали и печатни издания на аптеките партньори, както и на място в обектите, чрез уоблери, плакати и информация директно от фармацевтите към пациенти и клиенти. Чрез популярни личности – посланици на добра воля, разказвайки за кампанията през техните профили в социалните мрежи. Също така популяризиране на кампанията чрез дигиталните канали на Сервие и на партньорите от SOS Детски селища България. Публикации в дигитални издания: www.dnevnik.bg, www.bblf.bg, ngobg.info и др.

резултати

Дарената сума е 15000лв. С дигиталната Facebook кампания достигнатата аудитория е над 400 000 човека с над 1 300 000 импресии.