Проект - Даряване на месечни такси за борбата с COVID-19

Компания

VIVACOM

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

През месец март 2020г. страната ни навлезе в извънредно положение, поради COVID-19 – ситуация, която постави държавата и здравната система в опасността от криза на средства и ресурси за борба със заразата. Българските медици поеха най-голямата тежест от сблъсъка с вируса, рискувайки собственото си здраве и се оказаха изолирани от семействата си. В такъв момент моралната и финансова подкрепа на обществото беше много важна тях. VIVACOM инициира кампания в подкрепа на медиците, чрез която да дари удвоената сума на първата месечна такса от всяка заявена услуга през месец април 2020.

целева група

Полза от проекта имаха 3-те болници, които получиха дарението от първите месечни такси за месец април - УМБАЛ "Света Анна" в гр. София, Университетската многопрофилна болница за активно лечение “Д-р Георги Странски” – Плевен и МБАЛ - Благоевград. Целевата група на проекта обхваща широк кръг потребители на възраст 18+ години, настоящи или потенциални нови клиенти за компанията, които могат да активират онлайн услуга от VIVACOM чрез електронния магазин www.vivacom.bg.

продължителност

Проектът продължи за 1 месец и е част от цялостната политика за социална отговорност на компанията. Още в началото на пандемията, VIVACOM се включи в подкрепата към медиците и болниците в цялата страна.

дейности по проекта

Комуникационната кампания за инициативата бе реализирана в периода 2-30.04.2020 в следните канали: 1. Телевизия – 30 сек. ТВ клип, излъчван в периода 2-24.04.2020 в каналите Nova, Diema, Diema Family, Kino Nova, Fox Life, Fox Crime, FOX, National Geographic, NAT GEO WILD, 24 Kitchen, AXN, City TV, Discovery Channel, TLC, ID, Channel 3, Planeta TV 2. Външна реклама в периода 6-19.04.2020 a. Билбордове и магабордове b. Реклама в метрото в гр. София 3. Дигитална реклама в периода 2-25.04.2020г. a. BTV Video Network, Netinfo Video Network, Netinfo Network - TTL Rotation, SMG (sportal.bg+novini.bg), dnevnik.bg, trud.bg, banker.bg, webcafe.bg b. Google Ads Search & Display Campaigns, YouTube In-Stream Campaigns, Facebook Website Ads & Insta Stories Campaigns, Facebook & Instagram Video Ads Campaigns 4. Реклама в магазинната мрежа на VIVACOM – 7-40.04.2020г.

резултати

Благодарение на инициативата бяха събрани общо 300 000 лв., които бяха дарени поравно на 3 болници в страната - УМБАЛ "Света Анна" в гр. София, УМБАЛ “Д-р Георги Странски” – Плевен и МБАЛ - Благоевград. Като част от дарението за УМБАЛ Св. Анна бе предоставен модерен дезинфекциращ робот, който се движи автономно и използва иновативна система за почистване. Тя има капацитет за стерилизиране на големи помещения и може да замести стандартното дезинфекциране с формалдехидни продукти, като осигурява защита срещу различни видове вируси. Даренията успяха да подпомогнат нмедиците в борбата им със заразата и да осигурят финансов ресурс за допълнително медицински консумативи и апаратура.