Проект - Giving Friday

Компания

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

През последните години алтернатива на консуматорския дух на Black Friday е световни брандове да застават зад идеята, че Коледа е преди всичко време да даряваме. dm също подкрепя тази инициатива за втора поредна година и дари 3% от дневния си оборот на SOS Детски селища в полза на Звено „Майка и бебе“, гр. Габрово, което предоставя временно настаняване на бременни жени и майки в риск. Чрез кампанията в dm на 27 ноември 2020 клиенти и верига заедно протeгнаха ръце и показаха, че този конкретен петък е време не само да получиш, но и да дадеш.

целева група

Кампанията е насочена към обществото и има за цел да насочи общественото внимание към нуждата от участие в различни социални инициативи. Чрез дарението на процент от оборота в конкретния ден, dm прави всеки свой клиент съпричастен към благотворителна кауза за предоставяне на финансова помощ на SOS Детски селища, като по този начин спомага и за обединяването на усилията в подкрепа на нуждаещите се.

продължителност

Giving Friday се провежда за втора поредна година във всички магазини на dm България. През 2020 г. 3% от оборота на 27.11.2020 г. е отделен за SOS Детски селища, звено "Майка и бебе", гр. Габрово. dm подкрепи SOS Детски селища и със социалната кампания „Дари любов с babylove” през 2019 г., когато в рамките на 5 месеца при всяка покупка на избрани продукти от dm марката babylove, 0,30 лв. бяха отделяни за дарение.

дейности по проекта

Кампанията Giving Friday беше популяризирана чрез всички комуникационни канали на dm България - статии в сайта, Facebook и Instagram постове и реклами. Рекламни материали във всички dm магазини. Телевизионни и радио реклами в най-популярните национални ефири. Постове със статии в каналите на медийните партньори на dm - Webcafe.bg, Viewsofia.com, Momichetata.com.

резултати

С помощта на своите клиенти, dm успя да дари 17 000 лв. на SOS Детски селища, събрани чрез предоставяне на 3% от дневния оборот на всички dm магазини от 27.11.2020 г. Дарението е насочено конкретно към звено "Майка и бебе" в Габрово . Чрез тази финансова подкрепа се подпомагат ежедневните разходи на центъра, който има за цел да предотврати изоставянето на бебета и малки деца от техните майки, както и да подкрепи уязвими бременни жени и млади майки чрез социално, психологическо и юридическо консултиране.