Проект - Комплекс за ранно детско развитие гр. Пловдив

Компания

Schneider Electric

Категория

Награда за маркетинг, свързан с кауза

Описание на проекта

цел на проекта

„Преди 2 год. фондация „За Нашите Деца“ получи право от Общ. Пловдив да ползва 3 и 5 ет. от сградата на най-старото в България сиропиталище - Домът за деца, лишени от родителска грижа "Рада Киркович", за да го възроди и преобрази в център за иновативни услуги за деца в ранна възраст и техните родители.“, споделя Д-р Иванка Шалапатова, Изпълнителен директор на фондация „За Нашите Деца“. „За осъществяването на големите планове са нужни силни и здрави партньорства.“, споделя тя. Екипът на Schneider Electric (SE) знае, че когато сме заедно можем повече. Затова дарихме 10% от продажбите на една от най-търсените ни серии ключове и контакти – Unica за окт, ноем. и дек. 2020 за изграждането на центъра, както и всички ключове и контакти, за да не се налага да се изразходват средства и за тях.

целева група

Проектът подкрепя фондация "За Нашите Деца“. „Идеята на комплекса за ранно детско развитие е да предоставяме интегрирани услуги за деца в ранна възраст като обединим усилията на специалисти от социалния, здравния и образователния сектор, за да гарантираме осигуряването на всички възможности за подкрепа на пълноценното развитие и израстване на децата.“, споделя д-р Шалапатова. С парични средства, продукти и комуникация ние, от SЕ достигнахме до хиляди хора, които също могат да помогнат.

продължителност

Социалната корпоративна отговорност е в ДНК на Schneider Electric. Реализираме проекти в подкрепа на хора в нужда, образователни и благотворителни инициативи. Въпреки трудната за бизнесите 2020 не намалихме КСО инициативите си. Напротив, подкрепихме нови. Търговската подкрепата за Фондацията продължи 3 м., а комуникационната продължава все още. Участието ни в този конкурс също е стъпка в тази посока. Искаме колкото се може повече компании да разберат за проекта, защото са нужни общо 330 000 лв.

дейности по проекта

Период окт. - дек. 2020, а комуникацията продължи и през януари 2021. Дарението в парични средства от продажба на продуктите ни възлезе на малко над 58 600 лв. (30 000 €). Инициативата бе национална и с дарението подкрепихме местната общност в Пловдив, където е Умната ни фабрика за автоматични прекъсвачи. Освен финанси даряваме и необходимите на дневния център ключове и контакти. Проведохме и планирана комуникационна кампания за информираност на обществото и бизнеса за дневния център и възможността и те да подкрепят каузата. Отделихме от средствата и ресурсите, предвидени за комуникация на нашите продукти и проекти, като предвид пандемията комуникирахме изцяло в дигитална среда. Чрез ремаркетинг достигнахме до точните хора от нашата екосистема и направихме познатостта в пъти по-голяма от позициониране в обектите за продажба. Използвахме сайта си, FB стр. ни с над 1 700 000 последователи, реклама в бизнес принт и онлайн издания, банери, wallpaper, parallax, PR комуникация с фондацията. Пример за ефект: Само от една кампания за 10 дни през януари имаме 200 000 импр. и 60% CTR (честота на кликване). Общата стойност на подкрепа заедно с ком. и рекламни кампании е над 70 000 лв.

резултати

Щастливи сме, че чрез подкрепата ни за изграждането на комплекса за ранно детско развитие допринасяме за местната общност и децата в Пловдив. „Благодарение на приноса на Schneider Electric и на други социално-отговорни компании, през март тази година ще приключим със стартиралите през октомври 2020 ремонтни дейности на трети етаж. С обединената енергия на много хора и компании, които осъзнават социалната значимост на ранното детско развитие и инвестицията в децата, ще успеем заедно да създадем Комплекса в Пловдив и да даваме силен старт на повече от 1000 деца всяка година.“, сподели д-р Иванка Шалапатова. В ситуацията, в която всички живеем случването на такива проекти е огромно предизвикателство и сме щастливи, че с усилията на целия ни екип успяхме да помогнем на тази прекрасна кауза.