Членове

Алто комюникейшънс енд пъблишинг


уебстраница

Алто комюникейшънс енд пъблишинг

Алто комюникейшънс енд пъблишинг е частна културна организация, създадена през 2010 г. Под крилото на компанията са регистрирани две търговски марки – Enthusiast и „Апостроф“, чиято основна дейност е книгоиздаването. Вдъхновени от любовта към четенето, през 2012 г. създадохме и Книжен център „Гринуич“ – най-голямата книжарница в България, място с уютна атмосфера, аромат на кафе и чай, където всеки, който по призвание се чувства читател, е като у дома си.

Нашият стремеж е да насърчаваме желанието за четене и опознаване на необятния свят на книгите. Това е и причината да прилагаме знания и стандарти, доказани във времето и наложени в световния книгоиздателски бранш. При нас всеки етап от създаването на книгата получава специално внимание – от подбора на заглавия и редакционната работа до дизайна, маркетинга, рекламните кампании и търговските стратегии. Гордеем се с екипа си и възприемаме нашите автори, преводачи, дизайнери и всички сътрудници като важна част, без която мисията ни би била невъзможна.

Предлагаме на читателите подбрани творби на световноизвестни писатели, съвременна художествена литература (включително от писатели дебютанти), криминални романи, исторически трилъри. Издаваме световни бестселъри, детски и учебни книги, популярна култура и научнопопулярни издания. В издателския си план залагаме и книги от известни български автори. Разнообразието от заглавия в каталога ни е вдъхновено от желанието всеки читател да открие подходящата за него книга. Работата ни учи не просто да обичаме книгите, а да осъзнаваме тяхната важност и непреходност. Вярваме, че именно културата и четенето на издания с качествено съдържание и изработка са поддържащата сила на едно модерно и прогресивно общество.

От самото си създаване сме членове на Асоциация „Българска книга“. През последните 9 години Enthusiast и Книжен център „Гринуич“съвместно с „ЕКОПАК България“ организират националната кампания „Стара хартия за нова книга“. Нейната цел е да мотивира децата да се научат да полагат грижи за природата и да изпитват любов към книгите и четенето. Една от най-важните мисии на „Алто комюникейшънс енд пъблишинг“ е да инициира и подкрепя различни проекти за насърчаване на детското четене, образованието, културата и изкуството – „Национална седмица на детската книга“, „Купи 1 книга. За да я има книгата“, „Музика в книга“, Национална стипендия „С усилия към звездите“ и др.