Shell e на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от търговски комплекси за продажба на горива на дребно и развива своя бизнес с корпоративни клиенти посредством услугата euroShell Card.
Нашите основни ценности - честност, почтеност и уважение към хората, са залегнали в Основните бизнес принципи на Shell.
Shell България в цифри
Факти и иновации
- първата бензиностанция на компанията – Shell Драгичево, отваря врати през август 1993 г.
- днес Shell управлява 110 бензиностанции в цяла България
- всеки месец в бензиностанциите Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти
- преди повече от 10 години въведохме горивата Shell V-Power и станахме първата петролна компания в България, която предостави възможност на своите клиенти да се възползват от висококачествени горива с подобрена мощност, разработени по авангардна технология
- Shell създаде една от първите дългосрочни програми за лоялност на българския пазар – CLUBSMART. 65% от клиентите на копанията участват активно в нея
Нашите служители
- Shell е сред най-добрите работодатели в България и в Централна и Източна Европа според проучвания на Hewitt през 2009 и 2010 г.
- В централния офис на компанията работят над 80 човека
Корпоративна социална отговорност
- Shell Eco-marathon – в продължение на повече от 28 години студенти и ученици от цял свят конструират автомобили, които да изминават максимално разстояние с минимално количество енергия. Един от най-мащабните социални проекти на Shell се радва успешно българско участие от близо 5 години.
- Безопасност на пътя – в България Shell има дългосрочен ангажимент да насърчава и популяризира мерките за повишаване на пътната безопасност както сред специализирани кръгове заинтересовани лица, така и в обществото. Oрганизираме многобройни инициативи и кампании съвместно с държавните органи и се радваме на положителни резултати от усилия, които полагаме в областта на пътната безопасност.