Новини от БФБЛ и партньори

Битката за Инвеститор в знанието 2020

01 април 2021
Битката за Инвеститор в знанието 2020

Вложенията в образование и наука са далновидна инвестиция, която има положително въздействие върху хората, икономиката и бъдещето. Затова не е изненада, че и през 2020 г. „Инвеститор в знанието“ е втората най-оспорвана категория в Наградите за отговорен бизнес 2020 – авторитетния национален конкурс за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие. За престижната титла са номинирани 27 успешни и вдъхновяващи корпоративни инициативи.  

Призът „Инвеститор в знанието“ е признание за усилията на фирмите за повишаване на достъпа и качеството на образованието, предоставяне на практическо обучение, подобряване квалификацията на младите хора в България и подпомагане на научната и изследователската дейност.  

През 2019 г. първото място спечели Кока-Кола ХБК България с програмата за кариерно ориентиране Youth Empowered, следвана от PwC България с конкурса в подкрепа на млади педагози „Най-важният урок“. На трето място се класираха L'Oreal България със стипендиантската програма „За жените в науката“ и Нестле България с инициативата за младежка заетост „Нестле се нуждае от младите“.

Въпреки че 2020 г. бе доминирана от COVID-19, за 25 компании пандемията не се оказа пречка за осъществяване на техните проекти в образованието и дори инспирира част от програмите. Най-много са номинациите от сектора на информационните и комуникационни технологии – 24%, следвани от производствените компаниии потребителските стоки с по 20%, а 12% от кандидатурите са от банковия сектор. Сред номинираните са и образователни институции, компании от здравния сектор, представители на консултантския бизнес и човешките ресурси. 64% от кандидатствалите са членове на БФБЛ, а 12% са ситуирани извън София.

За подробности, вижте всички номинации в категорията „Инвеститор в знанието“ за 2020 г. тук.

Кандидатурите в шестте категории се оценяват от независимо и обективно жури от уважавани експерти от НПО сектора, институциите, бизнеса, академичните среди и медиите. Критериите за оценка са конкретна полза за обществото, работа в партньорство с други организации, ангажираност на служителите в осъществяването на проекта, продължителност и последователност на инициативата, новаторство и обществено признание.

БФБЛ организира реномирания конкурс за 18-а поредна година, за да отличи КСО шампионите и приноса им към изграждането на устойчива икономика и по-добро бъдеще.

Победителите в отделните категории и компаниите, класирани на второ и трето място, ще бъдат обявени по време на церемония по награждаването, която ще се състои при първа възможност предвид епидемичната ситуация.

За актуална информация: www.bblf.bg и социалните мрежи с #bblfawards2020 и #отговоренбизнес.

Не пропускайте възможността да промотирате своя бранд, продукт или услуга като спонсор на престижните Награди за отговорен бизнес 2020.  

Компаниите, кандидатствали в категория „Инвеститор в знанието“ 2020: Аксенчър България, АстраЗенека България, ЧЕЗ България, Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България, Комак Медикал, Дънди Прешъс Металс Челопеч, Хюлет Пакард Глоубъл Деливъри България Център, Империя Онлайн, JobTiger, Kaufland България, КЦМ, АЕЦ „Козлодуй“, Лидл България, L'Oreal България, МенторМейт, Нов български университет, Пощенска банка, ПрайсуотърхаусКупърс България, Райфайзенбанк България, Сердика Център, Shell, СофтУни, Теленор България, УниКредит Булбанк, VIVACOM.

Златен спонсор: Филип Морис България

Сребърни спонсори:  КЦМ 2000 Груп, М3 Комюникейшънс Груп

Бронзов  спонсор: Дънди Прешъс Металс

Медийни партньори: Еconomy.bg, Manager News, твоят Бизнес, Инвестор медия груп, Enterprise, NGO.bg, БАПРА, АИКБ, БТПП, DevStyler