Новини от БФБЛ и партньори

Имената на дарителите влязоха в медиите

19 март 2020
Имената на дарителите влязоха в медиите

Корпоративните дарители вече са видими в медиите с техните имена и никой не смята това за скрита реклама, отбелязват от Български дарителски форум, като изразяват сърдечната си благодарност към журналистите за тази огромна крачка напред в отношението им към социалноотговорните компании. БФБЛ изцяло се присъединява и също изразява своята признателност към медиите.

Медиите вече нямат притеснения да назовават дарителите с имената им. През последните няколко дни не само информационните източници онлайн, но също радио и телевизионните канали са пълни със съобщения за дарения за борба с коронавируса, направени от частни фирми. Те са посочени конкретно в десетки публикации, аудио и видео репортажи.

Само за дарителската инициатива на „Фикосота“ и „Теси“ в Шумен от 13 март до днес има близо 40 информации с различен жанр и обем. Подобен е броят на съобщенията за акциите на трите телекомуникационни оператора, на търговска верига „Фантастико“ и др.

В кризата, предизвикана от COVID-19, медиите сами разпознават дарителството като водеща тема в дневния ред на обществото и показват всекидневния смисъл от дарителските усилия. С тяхна помощ всички разбираме на практика какво е солидарност, за което им благодарим!

Популяризирането на добрите примери с конкретни имена и лица е вдъхновяващо и заразително. То мотивира за действие дори хора, които за първи път осъзнават, че могат да помогнат със своите умения, знания, опит, труд, средства.

Вярваме, че медиите осъзнават този огромен позитивен ефект и ще запазят сегашното си отношение към корпоративните дарители и след края на кризата.