
УНСС и УниКредит Булбанк с рамково споразумение за...
УНСС и УниКредит Булбанк си сътрудничат за създаването на съвместна магистърска програма в едно от най-желаните и търсените направления във финансовата сфера – количествените финан......»
Освен върху балансираното хранене при децата, с новата си инициатива брандът се фокусира и върху насърчаването на доброто у тях
Danonino стартира новата година с позитивна национална кампания – „Голям порасни, големи добрини прави“. Тя цели да възпита добри навици у децата и да насърчи любопитството им чрез общо 24 предизвикателства, 8 от които „оживяват“ чрез т.нар. добавена реалност и серия уникални QR кодове на новите опаковки на бранда. С кампанията Danonino затвърждава дългогодишния си ангажимент към темата за балансираното хранене при децата, но поставя фокуса и върху мотивирането на най-малките да растат добри и грижовни към всички около тях.
Като част от кампанията всички Danonino опаковки ще бъдат с нови промоционални визии, включващи специален QR код – сканиран чрез камерата на телефона, той ще отведе децата в света на Дино. Така, чрез интерактивно видео съдържание с любопитна и забавна за децата информация, любимият герой ще им разкрие повече за редица важни въпроси от заобикалящия ни свят – как да се грижат за природата, как могат да помагат вкъщи, как да бъдат по-активни или да открият нови, вълнуващи игри със семейството. Всяка мини история на Danoninoе последвана от тематично и лесно за изпълнение у дома предизвикателство, което може да спомогне за възпитаването на добри навици у децата и да предложи на семействата още идеи за пълноценно прекарано време заедно.
„Нашата мисия винаги е била да предлагаме здравословни продукти, които помагат за пълноценното хранене на най-малките. Не по-малко важно за нас като бранд е това да насърчаваме любознателността на децата и да помагаме на техните родители във възпитаването на добри навици у тях, включително такива, свързани с балансираното хранене. Вдъхновени от това, се стремим да създаваме все по-вълнуващи и интересни кампании като сегашната, с които да ангажираме потребителите по смислен и интересен начин“ – сподели Станислава Вазова, бранд мениджър на Danonino за България и Румъния.
Предоставяйки разнообразие от млечни продукти за всеки ден, Danonino предлага балансиран вариант за допълнения към хранителния режим на децата, но и опитва да предизвика любопитството им да учат нови неща и да се развиват.Воден именно от амбицията да мотивира децата да се хранят разнообразно, през изминалата година брандът лансира уникална за пазара серия млечни продукти Danonino „Плодове и зеленчуци“.Продуктите на марката съдържат също и калций и витамин D, които са необходими за нормалния растеж и развитие на костите на децата. Витамин D допринася за нормалното функциониране на имунната система на децата. Разнообразното и балансирано хранене и здравословният начин на живот са от важно значение.
За DANONE в България
DANONE в България е представена от „Данон Сердика“ АД, която е иновативния лидер на българския пазар в категорията свежи млечни продукти и продукти на растителна основа (бадемови, соеви, оризови, овесени и др.)Мисията на DANONE като компания е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в целия свят. DANONE се стреми да вдъхновява здравословни и устойчиви практики в бизнеса с храни и напитки в съответствие с визията си Една Планета. Едно Здраве. (One Planet. One Health), която отразява твърдото убеждение, че здравето на хората и планетата са взаимосвързани.
Повече информация може да откриете на: www.danone.bgи www.danonino.bg
УНСС и УниКредит Булбанк си сътрудничат за създаването на съвместна магистърска програма в едно от най-желаните и търсените направления във финансовата сфера – количествените финан......»
Бритиш Американ Табако (БАТ) отбелязва напредък по пътя към устойчивото си развитие със седмица, посветена на амбициите на компанията, свързани с Екологията, Социалните въпроси......»
Поканата за кандидатстване с проекти за финансиране е отворена до 5 март, 23:59 часа Общественият борд на TELUS International в България кани фондации, сдружения и други юридич......»
България е една от първите държави, в които Групата въвежда иновативна термохартия за касови бонове Kaufland България въвежда дълготраен син касов бон, който влиза в употреба......»
От 1 март АЕЦ „Козлодуй” обявява прием на документи за кандидатстване по Програмата за платени летни стажове за 2021 г. За включване в програмата могат да кандидатстват студенти по......»