Новини от членовете на БФБЛ

Kaufland България дари 4148 лева в подкрепа на застрашените животни в България

08 януари 2021
Kaufland България дари 4148 лева в подкрепа на застрашените животни в България

Средствата бяха събрани в рамките на колекционерска програма „Зооландия“ и дарениза каузите на сдружение „Зелени Балкани“

Kaufland България дари 4148 лева в подкрепа на застрашените животни в България. Средствата бяха събрани чрез благотворителна кампания в рамките на колекционерската програма „Зооландия“ и дарени на сдружение „Зелени Балкани“ - водещата организация в областта на опазването на редки видове и местообитания в България. Дарените средства ще бъдат използвани от „Зелени Балкани“ за техните инициативи и каузи, посветени на биоразнообразието и опазването на застрашените животински видове в България.

В рамките на програмата „Зооландия“ търговската веригата създаде специална образователна платформа на своята корпоративна страница, посветена на застрашените от изчезване животински видове в страната. Основен принос за събраната сума имат всички 4148 потребители, които са посетили платформата и са участвали в периода на играта с тематични въпроси. За всеки участник, попълнил въпросника, компанията дари по 1 лв. в подкрепа на редките видове животни в България.

„Радваме се, че Kaufland България припозна като свои нашите каузи. Работата ни е посветена на редките и застрашени от изчезване видове животни, а чрез образователната платформа, която създадохме заедно, много деца и възрастни успяха да научат повече за животинските видове, насочвайки вниманието им към опазване на тези редки популации и грижата за тях. За децата това е от огромно значение и се гордеем, че заедно реализирахме тази образователна и в същото време социална инициатива.“, заяви Анелия Павлова от сдружение „Зелени балкани“.

„Знаем колко е важно да подкрепим родителите във възпитанието на техните деца чрез създаване на образователно съдържание и се радваме, че за пореден път постигнахме това с кампанията „Зоооландия“ и колаборацията ни със „Зелени Балкани“. Заедно със сдружението успяхме да събудим детското любопитство и да привлечем вниманието на подрастващите към застрашените видове животни, което е сред най-големите успехи на инициативата.“, сподели Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България.

Освен събраната и дарена на сдружение „Зелени Балкани“ сума, Kaufland България зарадва с много награди любознателните участници в играта. На томболен принцип 14 участници, дали верни отговори на въпросите, спечелиха комплект туристическа раница, заедно с образователни материали и игри, посветени на животните. В края на кампанията един от участниците спечели голямата награда – семейна палатка и едногодишен абонамент за образователната платформа „Уча се“.

Чрез партньорството си със сдружение „Зелени Балкани“ в рамките на програмата „Зооландия“ Kaufland България за пореден път демонстрира своята подкрепа както към опазването на родната природа, така и към създаването на по-добра информираност сред обществото за проблемите, свързани с околната среда, за биоразнообразието в страната и за основните заплахи за редките видове животни.

В рамките на колекционерската програма "Зооландия" потребителите имаха възможността да съберат образователен пъзел с илюстрации на 60 животински видове, обитаващи Земното кълбо и да се запознаят с любопитни факти за животните. Полезна информация за тяхното местообитание, хранителни навици, начин на живот, както и кои животни са застрашени от изчезване и какви са основните заплахи за тях, бяха достъпни в безплатното мобилно приложение на програмата „Зооландия“. По време на кампанията милиони клиенти имаха достъп до безплатните пъзел парчета, а в играта се включиха хиляди потребители в платформата ТикТок, като някои от най-изявените ТикТок звезди взеха участие и в танцувалните предизвикателства на „Зооландия“.

 

За Kaufland

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лева.

За "Зелени Балкани"

Зелени Балкани е неправителствена природозащитна организация, основана преди повече от 30 години. Организацията е една от водещите в областта на опазването на редки видове и местообитания в България. Повече информация можете да откриете на уебсайта на Зелени Балкани: greenbalkans.org/bg/


Още новини

M3 Communications Group, Inc. бе обявена за „Работодател без дискриминация“

M3 Communications Group, Inc. бе обявена за „Работ...

Сертификатът се връчва от Комисията за защита от дискриминация Водещата PR компания M3 Communications Group, Inc. бе отличена със сертификат „Работодател без дискриминация“  на......»