Новини от членовете на БФБЛ

Нова кампания на Danonino с фокус върху детското забавление през зимата

10 февруари 2020
Нова кампания на Danonino с фокус върху детското забавление през зимата

Като част от нея, всяка опаковка Danonino 4х50 г и 6х50 г, Danonino Захруска и Danonino напитки ще включва магнит от специална лимитирана серия

10 февруари 2020 г., София – Тази година Danonino отново предизвиква детската любознателност със своята най-нова промоционална серия продукти, включващи специална колекция магнити. От каране на ски до зимен поход в планината – всеки от общо 15-те магнита изобразява интересна и забавна зимна детска активност и може да бъде открит в промоционалните опаковки Danonino 4x50 г, 6х50 г, както и Danonino Захруска и Danonino напитки. Събрани заедно, колекционерските магнити образуват интересен пъзел.

Зимната кампания на млечните продукти с марка Danonino е част от дългогодишната инициатива „Кажи ДА на детската самостоятелност“ в подкрепа на активното детско развитие. Тя цели да насърчи любопитството и интереса на най-малките, като същевременно помага на родителите в поощряването на самостоятелността и изграждането на здравословни навици у техните деца. Промоционалната активност на бранда млечни продукти подкрепя както правилното развитие на децата, така и активния начин на живот, съпроводен с различни идеи за игри през зимата.

„Danonino осъзнава ключовата роля на родителите в процеса на изграждането на полезни навици  у децата през целия им живот и се стреми да бъде техен верен помощник в това пътуване. Именно затова ние предлагаме разнообразни и здравословни продукти, в комбинация с образователни и забавни активности, които развиват детското въображение“ – сподели Даниела Узунова, Изпълнителен директор на „Данон Сердика” АД.

Продуктите от новата промоционална серия могат да бъдат открити в магазинната мрежа в цялата страна.

 

За DANONE в България

DANONE в България е представена от „Данон Сердика“ АД, която е лидер на българския пазар в категорията свежи млечни продукти. Мисията на DANONE като компания е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в целия свят. DANONE се стреми да вдъхновява здравословни и устойчиви практики в бизнеса с храни и напитки в съответствие с визията си Една Планета. Едно Здраве. (One Planet. One Health), която отразява твърдото убеждение, че здравето на хората и планетата са взаимосвързани.

Други новини от членове на БФБЛ

23 компании с Годишен знак за дарителство от работното място за 2019-а

14 февруари 2020

Теленор отбелязва Деня за безопасен интернет с образователни видеа и кампания против онлайн тормоза

11 февруари 2020

BILLA събра и дари над 21 тона храни за нуждаещи се българи през 2019 г.

10 февруари 2020
Всички новини

Новини от БФБЛ

Нови членове на БФБЛ

bg/21 февруари 2020

Алманах на успешните бизнес казуси в България 2020

bg/13 февруари 2020

108 корпоративни проекта с кауза в Наградите за отговорен бизнес 2019

bg/11 февруари 2020
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2020 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване | Политика за поверителност
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: