Новини от членовете на БФБЛ

Лидл ограничава разпространението на пластмаса

04 юли 2018
Лидл ограничава разпространението на пластмаса

До края на 2019 г. компанията ще преустанови продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба

След като Lidl  обяви, че ще намали с 20% използваната пластмаса до 2025 г., компанията започва предприемането на конкретни стъпки, за да осъществи тази цел. Първата стъпка, която веригата ще направи, е да спре от продажба до края на 2019 г. пластмасовите изделия като сламки за пиене, чаши, чинии и прибори за еднократна употреба, както и пластмасови клечки за уши, които се предлагат във всички 89 магазина в страната. Пластмасовите продукти ще бъдат заменени с алтернативни такива, направени от рециклируеми материали, които компанията разработва в момента със свои партньори и доставчици.

„Следваме ясен подход в стратегията си за намаляване на използването на пластмаса от Lidl, а именно – да избягваме употребата ѝ, да я намалим и да я рециклираме. С прекратяването на използването на пластмасови изделия за еднократна употреба допринасяме за подобряването на равновесието в околната среда“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Lidl планира да продаде закупените количества пластмасови изделия за еднократна употреба и постепенно да премине към продажбата на продукти от алтернативни материали. По този начин клиентите ще могат да се възползват от познатите им артикули, но вече изработени от рециклируеми суровини.

Лидл България пое ангажимента да намали и използваната пластмаса за всички продукти собствена марка с 20% до 2025 г. Стратегията за постигане на тази цел е съсредоточена върху програма, която затваря цикъла на производство – по-широко търсене на рециклируеми материали, въвеждане на възобновяеми ресурси и системи за повторна употреба. По този начин ще се предотврати използването и изхвърлянето на огромно количество пластмаса, която не може да бъде рециклирана.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 89 магазина в 46 града и над 2300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена – качество на продукти със собствена марка.

Други новини от членове на БФБЛ

Мениджъри от Кока-Кола развиват умения на ученици

20 март 2019

Старт на BAPRA Bright Awards 2019

18 март 2019

България се обединява в „България дарява“ от 22 до 31 март

15 март 2019
Всички новини

Новини от БФБЛ

Форум „КСО: устойчиво развитие за българския бизнес“ на 11 април

bg/14 март 2019

БФБЛ връчи своите престижни Награди за отговорен бизнес 2018

bg/27 февруари 2019

Кой спечели Наградите за отговорен бизнес 2018

bg/26 февруари 2019
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2019 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване | Политика за поверителност
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: