Новини от членовете на БФБЛ

Лидл ограничава разпространението на пластмаса

04 юли 2018
Лидл ограничава разпространението на пластмаса

До края на 2019 г. компанията ще преустанови продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба

След като Lidl  обяви, че ще намали с 20% използваната пластмаса до 2025 г., компанията започва предприемането на конкретни стъпки, за да осъществи тази цел. Първата стъпка, която веригата ще направи, е да спре от продажба до края на 2019 г. пластмасовите изделия като сламки за пиене, чаши, чинии и прибори за еднократна употреба, както и пластмасови клечки за уши, които се предлагат във всички 89 магазина в страната. Пластмасовите продукти ще бъдат заменени с алтернативни такива, направени от рециклируеми материали, които компанията разработва в момента със свои партньори и доставчици.

„Следваме ясен подход в стратегията си за намаляване на използването на пластмаса от Lidl, а именно – да избягваме употребата ѝ, да я намалим и да я рециклираме. С прекратяването на използването на пластмасови изделия за еднократна употреба допринасяме за подобряването на равновесието в околната среда“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Lidl планира да продаде закупените количества пластмасови изделия за еднократна употреба и постепенно да премине към продажбата на продукти от алтернативни материали. По този начин клиентите ще могат да се възползват от познатите им артикули, но вече изработени от рециклируеми суровини.

Лидл България пое ангажимента да намали и използваната пластмаса за всички продукти собствена марка с 20% до 2025 г. Стратегията за постигане на тази цел е съсредоточена върху програма, която затваря цикъла на производство – по-широко търсене на рециклируеми материали, въвеждане на възобновяеми ресурси и системи за повторна употреба. По този начин ще се предотврати използването и изхвърлянето на огромно количество пластмаса, която не може да бъде рециклирана.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 89 магазина в 46 града и над 2300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена – качество на продукти със собствена марка.

Други новини от членове на БФБЛ

Над 2500 деца от 15 града обучени по онлайн безопасност през 2018 г.

18 декември 2018

Cordeel Bulgaria с награда от конкурса Primus Inter Pares

11 декември 2018

Хилтън София подариха коледно тържество на децата и младежите на фондация Сийдър в Кюстендил

10 декември 2018
Всички новини

Новини от БФБЛ

Конкурс за лого на Diverse.bg

bg/10 декември 2018

БФБЛ представи новите лидери в своята общност

bg/05 декември 2018

Пет причини да кандидатствате в Наградите за отговорен бизнес 2018

bg/28 ноември 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване | Политика за поверителност
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: