Новини от членовете на БФБЛ

Лидл ограничава разпространението на пластмаса

04 юли 2018
Лидл ограничава разпространението на пластмаса

До края на 2019 г. компанията ще преустанови продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба

След като Lidl  обяви, че ще намали с 20% използваната пластмаса до 2025 г., компанията започва предприемането на конкретни стъпки, за да осъществи тази цел. Първата стъпка, която веригата ще направи, е да спре от продажба до края на 2019 г. пластмасовите изделия като сламки за пиене, чаши, чинии и прибори за еднократна употреба, както и пластмасови клечки за уши, които се предлагат във всички 89 магазина в страната. Пластмасовите продукти ще бъдат заменени с алтернативни такива, направени от рециклируеми материали, които компанията разработва в момента със свои партньори и доставчици.

„Следваме ясен подход в стратегията си за намаляване на използването на пластмаса от Lidl, а именно – да избягваме употребата ѝ, да я намалим и да я рециклираме. С прекратяването на използването на пластмасови изделия за еднократна употреба допринасяме за подобряването на равновесието в околната среда“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Lidl планира да продаде закупените количества пластмасови изделия за еднократна употреба и постепенно да премине към продажбата на продукти от алтернативни материали. По този начин клиентите ще могат да се възползват от познатите им артикули, но вече изработени от рециклируеми суровини.

Лидл България пое ангажимента да намали и използваната пластмаса за всички продукти собствена марка с 20% до 2025 г. Стратегията за постигане на тази цел е съсредоточена върху програма, която затваря цикъла на производство – по-широко търсене на рециклируеми материали, въвеждане на възобновяеми ресурси и системи за повторна употреба. По този начин ще се предотврати използването и изхвърлянето на огромно количество пластмаса, която не може да бъде рециклирана.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 89 магазина в 46 града и над 2300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена – качество на продукти със собствена марка.

Други новини от членове на БФБЛ

Над 450 ученици станаха част от програма за понижаване броя на неактивните млади хора

03 юли 2018

Над 65 000 лв. за Плевенската Панорама набра кампанията „Ние обичаме България“ 2018

12 юни 2018

Postbank Business Run 2018 събра над 10 000 лева в подкрепа на три каузи

04 юни 2018
Всички новини

Новини от БФБЛ

И победителите са ...

bg/09 юли 2018

Предизвикателството Олимпиада на бизнес лидерите

bg/09 юли 2018

Олимпиадата на бизнес лидерите тази събота - програма

bg/04 юли 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: