Новини от членовете на БФБЛ

Над 65 000 лв. за Плевенската Панорама набра кампанията „Ние обичаме България“ 2018

12 юни 2018
Над 65 000 лв. за Плевенската Панорама набра кампанията „Ние обичаме България“ 2018

Каузата все още може да бъде подпомогната чрез дарения и закупуване на специална торбичка за пазаруване

65 268,94 лв. са събрани към момента от инициативата „Ние обичаме България“ 2018. Дългосрочната национална кампания, която цели осигуряването на финансова помощ за значими паметници на културата, е организирана от BILLA България. Тази година проектът подкрепи уникалния художествен музей Панорама „Плевенска епопея 1877 г.“. Събраната в рамките на кампанията сума ще бъде използвана за реставрация и консервация на художественото платно във впечатляващата зала „Панорама“ в обекта.

Основната част от сумата бе събрана от продадени билети за големия благотворителен концерт в подкрепа на Панорамата, който се проведе на 22 май в зала „Арена Армеец“ и привлече хиляди зрители. На една сцена се качиха някои от най-обичаните български изпълнители – Веселин Маринов, Тоника Домини, Дует Ритон, 100 KILA, СкандаУ, Deep Zone Project, Мистерията на българските гласове, Берковската Духова Музика, Ансамбъл „Филип Кутев“, Славка Калчева и Поли Паскова. Всички те се обединиха около каузата за съхраняването на културно-историческото ни наследство и се включиха в инициативата напълно безвъзмездно.

Част от средствата, които ще бъдат дарени за Плевенската Панорама, са събрани от продажбата на специални торбички за пазаруване. Те ще продължат да бъдат налични в магазините на BILLA до края на месец август. В този период 1 лев от всяка закупена бройка отива за каузата.

„Благодаря на всички, които подкрепиха „Ние обичаме България“ и доказаха какво всъщност се крие зад тези три думи. Най-важните резултати от кампанията нямат финансови измерения, те са морални и са много по-ценни. Няма нищо по-вдъхновяващо от това да видиш хиляди българи, обединени от една толкова хубава кауза. Това, което направихме заедно, е достойно за уважение, и затова всички, включили се в инициативата, трябва да се гордеят с постигнатото“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Кампанията „Ние обичаме България“ се провежда с подкрепата на Министерство на културата, Министерство на туризма, Столична община и Община Плевен.

Всеки желаещ да подкрепи кампанията „Ние обичаме България“ и Панорама „Плевенска епопея 1877 г.“ може да го направи и като преведе средства по сметката на Регионалния военноисторически музей в Плевен:

БАНКА: БАКБ

IBAN: BG18BGUS91603104103200

BIC: BGUSBGSF

Основание: Кампания „Ние обичаме България“

 

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 5 държави от Централна и Източна Европа: България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2017 г., в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 1213 души в около 4008 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 13,35 млрд. евро.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 21-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.През 2018 г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“ на същия конкурс.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“ и „Верига за продажби на дребно“.

BILLA България е любима търговска верига на българите според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2017.

Веригата е представена в 37 града в страната със 120 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Други новини от членове на БФБЛ

Лидл ограничава разпространението на пластмаса

04 юли 2018

Над 450 ученици станаха част от програма за понижаване броя на неактивните млади хора

03 юли 2018

Postbank Business Run 2018 събра над 10 000 лева в подкрепа на три каузи

04 юни 2018
Всички новини

Новини от БФБЛ

И победителите са ...

bg/09 юли 2018

Предизвикателството Олимпиада на бизнес лидерите

bg/09 юли 2018

Олимпиадата на бизнес лидерите тази събота - програма

bg/04 юли 2018
Всички новини

Членове на БФБЛ

» Присъединете се към БФБЛ

© 1999-2018 БФБЛ. Всички права запазени | Условия за ползване
Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
Следвайте ни в: